Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Novosti   |   Premiera: Škoda Enyaq iV
Prvi Škodin električni SUV ob 125-letnici znamke
Škodin prvi električni SUV Enyaq je po dolgem pričakovanju končno tu. Sestrski model prihajajočega Volkswagnovega ID.4 je Škodin prvi model na platformi MEB in njihov drugi električni avto po modelu Citigoe iV.
Urša Prosenjak
1. september 2020 | 20:42:00

Po napovednikih, ki smo jih bili deležni v minulih tednih, njegov videz ni presenečenje, ima pa nepričakovano opcijo – osvetljeno masko s 130 LED diodami, ki se zgleduje po konceptu Vision iV in je del standardne opreme paketa RS. Slednji je z dvojnim elektromotorjem z močjo 225 kW in 460 Nm navora tudi najmočnejši produkcijski Škodin model. Do stotice pospeši v 6,2 sekundah, njegova najvišja hitrost pa je 180 km/h.

Na voljo sta različici s štirikolesnim pogonom in pogonom na zadnja kolesa. Kupec bo lahko izbiral med tremi možnostmi baterije (55 kWh, 62 kWh, 82 kWh) in petimi zmogljivostmi motorja (109 kW, 132 kW, 150 kW, 195 kW, 225 kW). Doseg je seveda odvisen od baterije in pogona, toda osnovni model obljublja 340 kilometrov z enim polnjenjem. Najzmogljivejši doseg ima Enyaq iV s pogonom na zadnjih kolesih in 82 kWh baterijo, ki zmore med enim in drugim polnjenjem prevoziti do 510 km.

Za razkošen doseg pa Škoda ni le vgradila veliko baterijo, pač pa k temu pripomore tudi aerodinamična oblika z koeficientom upora 0,27 in opcijska toplotna črpalka. Od 5 do 80 % se baterija z možnostjo hitrega polnjenja napolni v 38 minutah, klasična polnilnica z močjo 11 kW pa bo baterijo napolnila v 6 do 8 urah, odvisno od velikosti baterije.

Vstopni model ima 18-palčna jeklena platišča, kar je danes v segmentu SUV redkost. Ostale različice ponujajo aluminijasta platišča v različnih velikostih, največja so 21-palčna, najdemo pa jih na omejeni seriji Enyaq iV Founders Edition, ki bo doživela le 1895 izvedb, gre pa za poklon letnici ustanovitve znamke.

Armaturna plošča je oblikovno podobna najnovejši Octavii ali Scali, 13-palčni zaslon na dotik pa je novost, rezervirana za Enyaq iV. Električar je tudi prvi Škodin model z head-up displayem in tehnologijo razširjene resničnosti ter prvi, ki podpira daljinsko upravljano parkiranje. LED žarometi in zadnje luči so del serijske opreme, za doplačilo pa je možno izbrati matrične LED žaromete. Enyaq iV ponuja tudi širok nabor Simply Clever priboljškov, med njimi so elektronska vrata prtljažnika ter prilagodljivo dno prtljažnika.

Škoda že zbira naročila za vse pakete opreme, toda dostave posebne edicije se bodo začele šele v kasnejšem delu prihodnjega leta.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
alfafil
Da bo avto drag, to sploh ni dvoma. Daj pokažite osnovno različico.
2.9.2020 9:17:05
5VAR0G
Zadaj mu raje niso upali dat navadnega okroglega Škodinega znaka, ker se bi preveč videlo kako je fejk Stelvio
2.9.2020 10:44:13
alfafil
Ha, ha, pa še res je.
2.9.2020 12:38:55
slonana
Neverjeten!
3.9.2020 11:38:18
slonana
Obožujem!
6.9.2020 13:59:16

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija