Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
V ponudbi samo še bogato opremljene izvedbe
Novosti   |   Prvi kilometri: prenovljena Opel Insignia
V ponudbi samo še bogato opremljene izvedbe
Insignia B, kot Oplovci pravijo drugi generaciji njihovi veliki limuzini, je na polovici svoje poti dobila potrebno prenovo zunanjega videza, tehnike in podporne tehnologije, precej sprememb pa je opaziti tudi na cenikih.
Peter Pirkovič Peter Pirkovič
2. oktober 2020 | 11:07:00

cenik.pdf

Mi smo pred kratkim imeli med prvimi priložnost prevoziti nekaj kilometrov z novo izvedbo, medtem ko bodo prvi primerki prodajne salone dosegli predvidoma konec tega meseca oziroma v začetku naslednjega. Oplov model je od prihoda druge generacije pri nas osvojil skoraj 750 kupcev, med temi pa je zadnja leta močno raslo razmerje v prid fizičnim kupcem. Kot zanimivost velja dodati, da je bila v zadnjih letih tipična Insignia slovenskega kupca v beli barvi, z dvolitrskim dizelskim 125-kilovatnim motorjem in opremljena z bogato založenim paketom Innovation. Podoben trend se bo verjetno nadaljeval tudi v prihodnje, zato so iz cenika izločili najbolj oskubljene različice (osnovni in Elegance paket), prav tako v njem ni več zaslediti modela s terensko šminko Country Tourer, medtem ko je elektrifikacija še precej oddaljen projekt. 

Prenovljena Insignia še vedno ostaja grajena na enaki tehnični arhitekturi, ohranja enake dimenzije, zato pa so nekaj dela opravili pri oblikovalskem oddelku. Gre bolj ali manj za kozmetične popravke, ki so deloma pripomogli k izboljšanju koeficienta zračnega upora (Cx 0,25), medtem, ko je levji delež prenove predstavljajo nadgradnje na področju tehnike. V prvi vrsti so prevetrili motorno ponudbo. Prvič je Insignia na voljo s PSA-jevim 1,5-litrskim trivaljnim dizlom z 91 kilovati moči, ki ga je možno kombinirati s 6-stopenjskim ročnim ali 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom, posebnost tega motorja pa je nizka poraba goriva. Najpomembnejši motor v ponudbi bo štirivaljni dvolitrski dizel s 128 kilovati moči, ki bo čez nekaj mesecev na voljo tudi v kombinaciji s štirikolesnim pogonom in 8-stopenjsko avtomatiko, zanimiva novost v ponudbi pa je tudi edini bencinski motor, trenutno rezerviran zgolj za izvedbo GSi. Gre športno naravnan karakter Opel Insignie, ki je na voljo v limuzinski in karavanski izvedbi, ta pa dodatno prinaša nekoliko bolj agresiven zunanji videz, Brembov zavorni sistem, preurejene nastavitve podvozja, športne sedeže, zmogljiv dvolitrski turbo motor z 230 konji in s sistemom za deaktivacijo valjev, v kombinaciji z devetstopenjskim samodejnim menjalnikom (prvič na voljo pri tem modelu). Izpostaviti gre tudi, da je Insignia GSi serijsko opremljena tudi s priklopljivim štirikolesnim pogonom. 

S prenovo so ta model nadgradili še z izboljšano projekcijo podatkov na vetrobransko steklo, obdržali so znane AGR sedeže, izboljšali ozvočenje (Bose) in kamero na zadku ter vnovič postavili nove temelje na področju osvetljevanja, z novimi LED Pixel žarometi. Gre za žaromet, ki ima vgrajenih 84 LED elementov in se kot tak primerja z matričnimi LED žarometi, s tem, da so Oplovi še za odtenek hitrejši, bolj učinkoviti in z manj bleščanja. Tako pravijo pri Oplu. Kot se za admiralsko ladjo spodobi, je Insignia opremljena z bogatim naborom varnostnih sistemov. Omeniti velja asistenco pri vzvratni vožnji, pomoč pri ohranjanju voznega pasu, nadzor mrtvih kotov, samodejni regulator hitrosti z zaviranjem v sili, prepoznavanje prometnih znakov, samodejni parkirni pomočnik in projekcijski zaslon.

Kot že omenjeno, cenik prenovljene Insignie je zdaj bolj poenostavljen. Na voljo so trije paketi opreme (Business Edition, GS Line in Business Elegance), medtem ko je paket opreme GSi rezerviran le za eno motorno izvedbo. Pri slovenskem zastopniku so se odločili, da v ponudbo ne uvrstijo 147-kilovatnega bencinskega motorja, saj je razlika v moči premajhna, bodo pa v prihodnjih mesecih na cenik zato uvrstili šibkejši 125-kilovatni bencinski motor. Cena prenovljene Insignie se začenja pri 28 tisočakih in seže vse tja do 42 tisoč evrov za GSi izvedbo, doplačilo za karavansko izvedbo Sports Tourer pa znaša 1100 evrov. Teoretično, v kolikor bi se kupec odločil za nakup Insignie z dvolitrskim dizlom in bogatim Business Elegance paketom opreme, ki po ceniku doseže ceno 36.160€, bi v primeru nakupa s financiranjem dobil še dodatnih 3 tisoč evrov popusta. Podrobno v pripetem ceniku. 

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
klemens
Avto je toliko zanimiv, kot je komentarjev spodaj...se pravi nič.
5.10.2020 9:59:48
7even77
Je tako.
8.10.2020 9:16:55

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija