
Avto bo na ceste pripeljal spomladi prihodnje leto in bo ponovno močan tekmec Caddyju, Transitu Connect ter Berlingu. Novi Kangoo se predstavlja kot tretja generacija. Prvi je bil predstavljen leta 1997, drugi deset let kasneje in po skupno prodanih 4 milijonih primerkih, je zdaj čas za korenito prenovo.
Za zdaj so pri Renaultu precej skopi z informacijami. Nov model prinaša precej bolj všečno in uveljavljeno obliko, ki je sorodna z aktualnim Kadjarjem in malce tudi s Koleosom, popolno osvežitev pa so zagotovili tudi potniški kabini. Poleg novih materialov, več odlagalnih mest in udobnejših sedežev, ne gre prezreti, da so pri Kangooja opremili s 7-palčnim osrednjim zaslonom na dotik (Easy Link), medtem ko merilniki še vedno ostajajo analogni, a so oblikovalci vseeno našli prostor za manjši 4,2-palčni zaslonček, ki bo prikazoval nekaj najpomembnejših podatkov potovalnega računalnika. Novost bo tudi notranje vzvratno ogledalo, ki bo omogočalo predvajanje slike s kamere na zadku, z namenom, da dostavnim verzijam olajšajo pregled pri vzvratni vožnji.
Kangoo bo še vedno na voljo v potniški različici s sedeži in v furgonski tovorni verziji. Skupno obema bodo drsna vrata, medtem ko so tovorni izvedbi odstranili sredinski stebriček in s tem omogočili lažje nakladanje s strani. Skupna širina odprtine zdaj znaša 1416 mm. Obenem so v tovorno izvedbo vgradili še poseben zložljiv podstrešni prtljažnik za prevoz dolgih in velikih predmetov, ki lahko segajo tudi nad glavo sovoznika, ne da bi krnili uporabnost spodnjega dela tovornega prostora.
Kangoo se je v novi generaciji malenkost dimenzijsko razbohotil (natančne mere niso znane), saj iz Renaulta omenjajo, da je tovorni prostor nekoliko večji. Pri tovorni izvedbi ta znaša 4,2m3 (prej 4 m3), pri potniški 3,3m3 (prej 3,3m3). Pri motorni ponudbo navajajo zgolj, da bo ta še naprej na voljo z bencinskimi in dizelskimi motorji, medtem ko 2022 na ceste prihaja tudi elektrificirana različica.












