Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Honda z drzno obliko v pravi boj za kupce šele po novem letu
Novosti   |   Slovenska premiera: Honda e
Honda z drzno obliko v pravi boj za kupce šele po novem letu
Japonski proizvajalec je z rojstvom male in simpatično oblikovane Honde E presenetil na celi črti. Zanimanje za ta avto je po svetu tako intenzivno, da bo tovarna na Japonskem vsaj za zdaj zelo težko zadostila vsem željam, zato bodo morali biti potencialni kupci v Sloveniji precej potrpežljivi.
Peter Pirkovič Honda
23. november 2020 | 12:13:00

cenik.pdf

Honda E je pred več kot letom nase opozorila z povsem neobičajno obliko, ki v nekaterih pogledih spominja na prvo generacijo Civica, a je hkrati popoln odmik od njihove aktualne palete modelov. Tudi zaradi dejstva, ker avto poganja električni motor. To je hkrati tudi del nove strategije, ki so jo začrtali že pred štirimi leti in vsebuje zavezo, da bo do leta 2030 vsaj dve tretjini njihovih modelov elektrificiranih. No, v Evropi preobrazba Honde poteka še nekoliko hitreje, zaradi bruseljskih predpisov o zniževanju izpustov emisij. Po hibridno gnanih modelih CR-V in Jazz, je zdaj na vrsti popolnoma električni E, do konca leta 2022 pa prihajajo na trg še štirje elektrificirani modeli.

Z dolžino 3,89 metra bo Hondin E uporaben v največji meri v mestu, a ne glede na precej skromen doseg, z njim hribi ali morje ne bodo nedosegljivi. Le izlet bo nekoliko daljši in precej bolj načrtovan. Električni motor, ki je nameščen na zadnjo os, zato tudi pogon za zadnji par koles, je na voljo v dveh zmogljivostnih stopnjah. S 100 in 113 kilovati moči, medtem ko ima pod sedeži nameščena baterija v obeh primerih enako kapaciteto (35,5 kWh). Po meritvenem protokolu WLPT doseg znaša 222 km. Loputa, preko katere uporabnik dostopa do vtičnice, je nameščena na sprednjem pokrovu in omogoča polnjenje preko preko zmogljivejših javnih polnilnic ali domače vtičnice. V primeru slednje bo polnjenje potekalo slabih 19 ur (2,3 kW), na 50-kilovatni polnilnici CCS2 DC bo tak postopek trajal vsega 30 minut (do 80 odstotkov), na 7,4 kilovatni polnilnici doma ali v mestu pa bo mirovanje trajalo 4 ure. Voznik ima možnost izbire dveh voznih programov, med vožnjo pa lahko s stikali ob volanu upravlja z intenzivnostjo zavorne regeneracije. Omeniti velja, da ima ta malček zelo kratek obračalni krog, optimalno razporeditev teže 50:50 in nizko težišče, vse našteto pa je podlaga za dobre vozne lastnosti. 

Še bolj kot z zunanjo obliko, opozarja z zasnovo potniške kabine. Kot zagotavljajo pri Hondi bo ta dovolj prostorna in udobna za štiri potnike, medtem ko bo voznik soočen z obsežno digitalizacijo. Stičišče celotne podatkovne baze bo zasnova podolgovatega digitalnega zaslona. Ta je sestavljen iz 8,8-palčnega zaslona merilnikov in dveh 12,3-palčnih večnamenskih zaslonov, ki prikazujejo številne potovalne podatke in informacije o sistemih v slovenskem jeziku. Poleg tega je na vsaki strani dodan še 6-palčni zaslon, ki služi za predvajanje slike (3 različni pogledi) kamer namesto klasičnih vzvratnih ogledal. To je pri tem avtomobilu serijska oprema. S kamero in sliko v živo je opremljeno tudi notranje vzvratno ogledalo. Ker gre za mali mestni avto, so mu Japonci razvili sistem za pomoč pri iskanju parkirnega prostora in asistenci pri samem parkiranju, pri čemer aktivno pomaga kar 12 senzorjev in 4 kamere.

Pri slovenskem zastopniku so ne glede na trenutne omejitve pri prodaji vozil, začeli s promocijo in aktivnim nabiranjem naročil. Trenutno jim je tovarna poslala zgolj tri primerke, a se bo po novem letu zaloga bistveno povečala. Osnovna Honda E, z vključeno subvencijo, stane 29.990€, s paketom Advance oziroma zmogljivejšim pogonom pa je cena za tri tisočake višja. Več v pripetem ceniku.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
jjs
Tisti koncept je bil res fenomenalen. Na serijskem izdelku estetiko zmotijo druga vrata na boku. In spet te nesrečne črne feltne, da ne veš ali ima kolesa ali jih nima. OK, kljub vsemu je cool. Še zlasti znotraj. Lega ekranov vzvratnih ogledal se mi zdi v primerjavi z Audijevo rešitvijo bolj logična, a sam bi ju združil z notranjim. Če gre verjeti britanskim in francoskim videposnetkom, je zelo prijeten za vožnjo in so opisani gadgeti kar uporabni. Moči ravno prav, dosega za mestno vožnjo tudi, ne vem pa ali bi dal ravno 30-35k€ za mestnega malčka, s katerim je že pot v Kranjsko Goro in nazaj izziv.
23.11.2020 14:35:19
ripmork
@jjs: res je, predvsem je imel pa koncept večja kolesa, kar pomoje naredi res veliko razliko pri vizualnem dojemanju avta. Mi je pa všeč oblikovalski jezik - vse poenostavljeno z retro pridihom, notranjost pa res najbolj prepriča. Mislim, da se bo tole dobro prodajalo.
23.11.2020 14:57:48
shark911
Ne razumem navdušenja nad tem avtomobilom s tako visoko ceno...manj simpatičen kot Twingo EV,tako zunaj kot znotraj (ok,to je sicer subjektivna stvar)...malo večja in z malo večjim dosegom kot Twingo...cena pa skoraj TRIKRAT višja??!? A mi lahko kdo logično pojasni razlog,da bi kupil to Hondo namesto Twinga,in dal zanjo trikrat več denarja? Ker dejmo biti realni,tole je še vedno mestni/obmestni avto....
23.11.2020 15:21:28
klemens
Meni je tudi koncept bil top. Sedaj mi je samo ok. Twingo mi recimo sploh ne potegne, ga ne bi kupil nikoli. Če kupuješ, kot ženske, potem je važno samo kako izgleda, cena je že drugotnega pomena, moja mati ni nič boljša. Ali pa otroku za uspešno opravljeno maturo, če si seveda pri denarju.
23.11.2020 15:54:37
Gazibo2
KOncept zame top. Obstoječi model ok. Notranjost kar lepa. Cena previsoka.
23.11.2020 16:44:27
alfafil
Ma gonite se nekam z temi cenami. Banda.
23.11.2020 17:15:35
ripmork
Mal na brzino bral in spregledal ceno na koncu - za tole dajat več kot 20k bi bilo pa res bizarno
23.11.2020 18:00:19
rovokopac
Ko se vsedeš v to kiblo, misliš, da si strojevodja. Od zunaj mi je pa fajn, da ni "vesoljske" oblike.
23.11.2020 23:23:46

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija