
Vendar pa pri Ferrariju niso zgolj sestavili nov model iz naključnih delov. Občutno so nadgradili motor, ki ni podvržen pravilom FIA glede ravnovesja moči in proizvaja 515 kW, kar je več, kot zmoreta GTE in GT3.
Izboljšana je tudi aerodinamika. Več pritiska je na sprednjih kolesih, kar pa ni povečalo koeficienta upora. Pri hitrosti 230 km/h je več kot 1000 kg pritisne sile k tlom. Karoserija je pretežno iz ogljikovih vlaken, nekaj elementov pa je iz aluminija. Vzmetenje je enako kot v modelu GTE, zavore pa so bile razvite v sodelovanju s podjetjem Brembo. Dopolnjuje jih ABS sistem iz GT3 EVO, prirejen za GT Modificata.
Dirkalnik je opremljen s sistemom za pridobivanje podatkov, ki se lahko neposredno naložijo na USB ključek za lažji prenos. Ostale standardne funkcije in oprema so zadnja kamera z visoko ločljivostjo, sopotnikov sedež in nadzor tlaka in temperature pnevmatik. Na voljo je tudi popolna personalizacija vozila za kupce, ki želijo zares izstopati.
Tako kot večina Ferrarijevih dirkalnikov tudi 488 GT Modificata ne bo na voljo komurkoli. Izdelali bodo omejeno število primerkov, ki bodo vsaj v začetku rezervirani za voznike, ki so pred nedavnim sodelovali v Ferrarijevih dirkaških serijah Competizioni GT ali Club Competizioni GT.
