
Peugeotovci so seveda vzeli znan recept in oba terenca v največji meri oblikovno prenovili zgolj na sprednjem delu. Oba sta dobila nove maske brez okvirjev, novo obliko žarometov, najbolj izpostavljene pa so LED dnevne luči, ki jih poznamo že iz modelov 2008 in 208. Pri polnih LED žarometih je svetlobni pas LED dnevnih luči podaljšan v žaromete, a ima ta del tudi funkcijo meglenk in dodatnega osvetljevanja pri vožnji v ovinek. Omeniti velja, da imata oba modela na pokrovu motorja po novem modelsko oznako, medtem ko so zadnje luči dobile spremenjeno LED grafiko. Prenovo modelov so pospremili še z nekaj novimi barvami, medtem ko so v potniški kabini osrednji zaslon povečali na deset palcev, izboljšali odzivnost tega in notranjost obogatili z novimi materiali, ki prinašajo svež videz.
Nekaj izboljšav je opaziti tudi na področju aktivne varnosti. Tako imata oba modela izboljšan sistem za zaviranje v sili, ki zna prepoznati pešca in kolesarja tudi v nočnem času, prvič sta 3008 kot 5008 na voljo tudi z infrardečo kamero (Night Vision), z izbiro 8-stopenjskega samodejnega menjalnika pa uporabnik dobi tudi aktivni tempomat, ki ohranja varnostno razdaljo in zna samodejno ustaviti in ponovno speljati z mesta.
Nekaj pozornosti so ob prenovi namenili hibridni in priključno-hibridni verziji. Razlika med eno in drugo je ta, da ima različica PHEV na vsaki osi vgrajen en električni motor, kar pomeni možnost štirikolesnega pogona, medtem ko je običajen hibrid opremljen zgolj z električnim motorjem na sprednji osi. Obema je skupna 13,2 kWh baterija in na papirju doseg na elektriko (59 km), medtem ko ima bencinski motor nekaj razlik v moči. Skupna sistemska moč pri običajnemu hibridu znaša 165 kilovatov, pri različici s kablom pa 220 kilovatov.
V ponudbi motorjev še naprej ostajajo tudi dizli, saj ti pri obeh modelih še vedno predstavljajo polovico, ali celo več, celotne prodaje. Pri modelih 3008 in 5008 bo na voljo 1,5-litrski dizel s s 96 kilovati moči, medtem ko bo 5008 dodatno na voljo še z dvolitrskim dizlom, ki razvija 132 kilovatov moči in je opremljen z 8-stopenjsko avtomatiko. Obema je skupen tudi 1,2-litrski turbo bencinski motor s 96 kilovati moči, ne pa tudi 1,6-litrski THP motor s 132 kW, ki bo na voljo zgolj pri 3008. Ta motor je dodatno vključen tudi v dve hibridni verziji pogona.
K obstoječim ponudbi serijske opreme so zdaj dodali še nadgradnjo v obliki paketa Pack, ki k vsakemu nivoju opreme prinaša nekaj dodatkov. Cene po ceniku se pri 3008 začnejo pri 24.220€, pri modelu 5008 pa pri 27.600€, a so jih, vezano na začetno promocijo, še dodatno prilagodili. Tako je vstopni 3008 s paketom Active na voljo za 21.321€, z nadgradnjo Pack pa 21.790€. Za dobre tri tisočake je nižja tudi začetna cene pri 5008. Če bo letošnje leto kolikor toliko normalno, imajo načrt prodati okrog 550 primerkov 3008 in 220 vozil z oznako 5008, le kakih 20 primerkov pa bo hibridnih. Razpon cen teh dveh modelov znaša od 42 do 52 tisočakov.

















