
To seveda ni prvi Audijev izlet v električni svet in ničelne emisije, tu so E-Tron in E-Tron Sportback, zdaj pa prihajata Audi E-Tron GT in RS E-tron GT, bratranca Porschejevega Taycana.
E-Tron GT je v osnovi precej podoben Taycanu, ima 93,4 kWh uro, 800-voltno arhitekturo, ki omogoča 80 % napolnjenost baterije v 23 minutah, električni motor na vsaki osi in dvostopenjsko avtomatiko zadaj.
Osnovni model ima 350 kW in 630 Nm navora, RS pa 440 kW in 830 Nm. Osnovni E-Tron GT do stotice pospeši v 4,1 sekunde, končna hitrost je 245 km/h, RS pa do stotice pospeši v 3,3 sekunde in doseže 250 km/h. Številke osnovnega GT pri zmogljivostih so slabše od vseh Taycanov razen eno osno gnanega.
Audi ocenjuje, da bo doseg standardnega E-Trona GT 383 kilometrov, RS pa 374 kilometrov. Podobno kot pri Taycanu tudi E-Trona GT drži zračno vzmetenje, voznik lahko spusti in dviga podvozje v razponu 4 centimetre. Pri RS je serijsko na voljo štirikolesni pogon, pri običajnem za doplačilo.
V serijski opremi so matrični LED-žarometi, za doplačilo pa snop dolgih luči dopolnjuje še laser, ki podvoji dolžino klasičnih žarometov.V notranjosti je poleg digitalnega merilnika še 10,1-palčni infotainment zaslon na sredinski konzoli. Za doplačilo je na voljo tudi head-up zaslon.
Cena modela e-tron GT bo v Nemčiji znašala 99.800 evrov, za različico RS e-tron GT pa bo potrebno odšteti 138.000 evrov.





