
Poganja ga štirilitrski V8 z dvojnim turbopolnilnikom in posebej oblikovanimi glavami valjev in ojačanimi notranjimi deli. Izboljšana različica proizvaja 537 kW, s pritiskom na gumb pa lahko moč povečamo na 552 kW. Motor je povezan s šeststopenjskim sekvenčnim menjalnikom.
Varnostna kletka je nekoliko preoblikovana in omogoča prostor za sopotnikov sedež, izboljšano pa je tudi hlajenje zavor, da se avto lažje spopade s dodatno težo. Sam 720S GT3X sicer tehta le 1210 kg.
Njegova najbrž edina slaba lastnost pa je, da ga – ker pač sledi le svojim lastnim pravilom – ne smemo voziti kjerkoli. Ker ni niti dirkalnik niti cestni avto, ga je mogoče uporabljati le kot rekreativno ali razvedrilno igračko na poligonu. Kljub omejenim možnostim uporabe McLaren ne dvomi v prodajo in že zbira naročila. Kupcem bodo ob prvi udeležbi na dirkaški stezi ponudili tudi tehnično podporo, da bodo tako zagotovili brezhibno uporabniško izkušnjo.
Cene še niso razkrili. Kupcem, ki resno razmišljajo o nakupu, pa najbrž ta podatek niti ni ključnega pomena za končno odločitev.