Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Urbani električni križanec za 20 tisočakov
Novosti   |   Koncepti: VW ID.Life
Urbani električni križanec za 20 tisočakov
ID.Life je nov projekt Volkswagna, ki bo na ceste pripeljal šele v letu 2025, na osnovi tega koncepta pa bosta nastala še dva klona. Eden pri Cupri, drugi pri Škodi.
Peter Pirkovič Volkswagen
6. september 2021 | 11:12:00

Gre za model, ki se je gradil na platformi MEB, a za razliko od ostalih bratov, ima ta Volkswagnov vstopni električar motor nameščen na sprednji osi, kar posledično pomeni tudi pogon na sprednja kolesa. Elektromotor razvija zajetnih 172 kilovatov moči in 290 Nm navora, kar bo zadostovalo, da se z mesta do 100 km/h odrine v 6,9 sekunde. Pri Volkswagnu zatrujejo, da ima avto brezčasno obliko, a nikakor se ne moremo znebiti občutka, da so si oblikovalci precej od blizu ogledovali Hondo E in Fiata Centoventi.

4,09 metra dolg mestni avtomobil s terenskim karakterjem, je v nekaj potezah lahko tudi kabriolet, saj je streha snemljiva. Prav tako lahko postane začasni avtodom, ker sedeži omogočajo, da se ustvari okrog dva metra dolgo ležišče (medosna razdalja meri 2,65 m), medtem ko sprednje vetrobransko steklo lahko postane zaslon za gledanje filmov kot v kinu ali za igranje video iger. Prtljažnik v zadnjem delu meri skromnih 225 litrov, a ga je možno povečati na 1285 litrov, dodatno uporabno odlagalno mesto (68 litrov) pa električar skriva še pod sprednjim pokrovom.

Pri Volkswagnu pravijo, da bodo vsako leto na trg poslali vsaj eno novo električno vozilo. Novembra bo čas za ID.5 (SUV Coupe), prihodnje leto je načrtovana premiera serijskega ID.Buzz, v letu 2023 pa bo čas za ID.6 (štirivratni kupe). Obenem so pri Volkswagnu sporočili, da bodo zadnje motorje na notranje izgorevanje v avtomobile vgrajevali med leti 2030 in 2035.

Koliko od teh zanimivih rešitev bo imel serijski avto, za zdaj ni jasno. So pa Volkswagnovci naznanili, da bo električar nosil začetno ceno 20 tisočakov, najbolje opremljen pa naj ne bi presegel 25 tisoč evrov.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
jjs
Jaz od VW niti ne zahtevam kakšne hude originalnosti, to ni njihov USP. Tako da ja, Honda e, Centoventi, Volvo XC40, Jeep - ampak vse skupaj zlito v neko celoto, ki kar deluje. Zakaj pa ne. AMPAK da bi VW-ju po toliko poskusih uspelo ustvariti majhen poceni in profitabilen avto, ne zveni ne vem kako verjetno. Z zanimanjem pričakujem.
6.9.2021 15:02:19
alfafil
20-25 000 €, ja, seveda, kot, ko so obljubili, da bo ID3 mogoče dobiti za ceno Golfa dizel, takrat, ko je bil okrog 20 000 €, zdaj pa vidimo na kaj so mislili takrat.
6.9.2021 15:53:34
DarkoLazic1998
Nebi želel biti opažen v tem "prevoznem sredstvu"
6.9.2021 17:12:59
skrivo
Nova pocenitev na vidiku, če prav vidim. Namesto zaslona, ki ga ni, boš si moral svoj telefon tam postaviti...... mislim, da malo pretiravajo, teh 50€ pa res ni nek prihranek.
6.9.2021 23:46:41
7even77
Mar ni osrednji zaslon kar volanska sredica tokrat?
7.9.2021 4:41:22
alfafil
Veš kako je, 50 evrov na milijon vozil, ali celo 10 mio vozil, pa je konkreten prihranek.
7.9.2021 8:52:50
spartan
Honda E je tako ali tako kopija I. generacija VW Golfa. Tako da niso ničesar skopirali.
7.9.2021 9:21:07
jjs
Nisem ljubitelj VW, ampak tole, bolj ko gledam, bolj mi je všeč. Tako kot Golf v sedemdesetih/osemdesetih tale avtek predstavlja to, kar naj bi avto bil. Prevozno sredstvo brez nekega šnikšnaka in oblikovnih eskapad. Nič "enoprostorskega" trikotnega okna spredaj. Koti in proporci odmerjeni tako, kot je treba. V primerjavi s (serijsko) Hondo in Centoventijem mi je neznansko všeč, da nam ta VW pošteno pove, da ima dva para vrat na bokih in ne skriva zadnjih kljuk. V celem veliko bolj po mojem okusu kot druga dva VW ID.-ja.
7.9.2021 12:52:16
IcEmAn
Počakajte še par let, ko bodo ukinili volan in boš zavijanje (brezžično) upravljal s telefonom/tablico. Taprav volan pa par jurčkov za doplačilo. Upam, da jim nisem dal ideje za večji profit
7.9.2021 20:28:58

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija