Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Naj se zabava – nadaljuje
Novosti   |   Prenova: Ford Fiesta
Naj se zabava – nadaljuje
Ford je prenovil Fiesto in ji dodal nekaj novih bonbončkov.
Artur Švarc
16. september 2021 | 10:29:00

Prenova je logično šla čez vse tri rodove – običajno Fiesto, Active in ST. Na seznamu (pre)novih reči najdemo serijske LED žaromete spredaj, za doplačilo oziroma v višjih nivojih opreme so zdaj na voljo tudi matrični. Sprednji žarometi imajo črno obrobo, enako tudi zadnje luči, kjer za doplačilo namestijo LED različico. Vsaka od Fiest je dobila svojo specifično masko in dodatke – ST ima drugačno zgornjo masko s črnim satovjem in večjo spodnjo, podobne kozmetične malenkosti imajo tudi ostale manj opremljene različice. ST je dobil tudi hudobno Mean Green zeleno barvo. Ford je tudi eden redkih, ki ohranja 3- in 5-vratno različico.

Sprememb v notranjosti ni veliko – novi so 12,3-palčni digitalni merilniki in kamera v vetrobranskem steklu, ki sodeluje z navigacijo in novim Wrong-Way Alert sistemom, ki kot ime pove – preprečuje vožnjo v napačno smer. Fiesta ST ima tudi nove športne sedeže, 1,5-litrski turbo motor pa je dobil več navora, tega je zdaj 320 Nm, kar je dovolj, da ST do stotice pospeši v 6,5 sekunde.

Fiesta ST ima še novi Track način, ki izključi vso pomožno elektroniko in avto spremeni v igračo za velike fante. Za doplačilo dodajo še mehansko delno zaporo diferenciala in 18-palčna kolesa. Običajna Fiesta ima seveda klasični litrski Ecoboost s 100, 125 in 155 konji.

Prenovljena Fiesta prihaja na trg v začetku 2022.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
klemens
Praktično jih ne vidim na cesti, sem pa tja kakšen z ITA ali D tablico. Lepo osvežena.
16.9.2021 10:51:27
shark911
Sipatična zadevica...sem jo imel par ur na probi kot nadomesten avto. Nimam nekih pripomb,me je pa motil zvok trivaljnika,ki zveni kot mešanec med sesalcem in kosilnico
16.9.2021 11:04:34
7even77
Prav nič jih ni. Kot se dogaja tudi s Focusi, da drugih sploh ne omenjam. Ford je postal pač nezanimiv, očitno. Razlogi pa so seveda različni.
16.9.2021 11:17:32
Pragmatik
Glavni razlog je v tem, da Fordov zastopnik za Slovenijo vidi ustrezno cenovno pozicioniranje svojih modelov povsem drugače, kot pa jo sprejema (oz. bi jo bil pripravljen sprejemati) trg oz. potencialni kupci Fordov. Trivaljni motorji pa, zaradi lastnosti, ki jo je navedel @shark911, tudi ne pripomorejo ravno k priljubljenosti modela.....
16.9.2021 12:13:26
Aichi
Ah kje, 1.0 i3 je genialn motor!
16.9.2021 12:15:05
spartan
Kar se tiče motorja 1.0 L v Fordu, lahko povem le dobre stvari. 125 KS, dovolj potegne (bi še bolj, če avto ne bi bil tako težak, ampak to je že druga zgodba Problemov z motorjem trenutno nobenih, prevoženih pa 68.000 km.
16.9.2021 12:20:41
7even77
Tako nekako, @Pragmatik.
16.9.2021 13:36:55
spartan
@shark911 - v kabini se motorja sploh ne sliši, npr. ko ga imam v štangasu na 800 o/min. ne slišiš ničesar (sam sem že mislil, da se je motor ugasnil). Pa tudi pri višjih obratih vse do enih 3.500 ni nevemkako glasen...celo bolj športen zvok trivaljnika...ko pa stopiš ven, potem slišiš kako laufa
16.9.2021 13:37:31
spartan
Cene je pa Ford res "navil"....očitno je to postala luxus znamka
16.9.2021 13:38:17
alfafil
Meni je pa oblikovno krneki, no, ta osvežitev je plus.
16.9.2021 17:00:37
v10power
Meni pa je zvok ok. Pri višjih obratih, ima celo nekaj Boxterjevih frekvenc.
16.9.2021 18:02:16
DarkoLazic1998
Za naše ceste super avtoček zabaven za vozit kaj več še rabiš? Raje fiesta st kot kateri koli nov dolgočasen hibrid
16.9.2021 21:19:44
jjs
Simpatična in verjetno zelo zabavna za vozit (sem imel eno par let nazaj). AMPAK C-stebriček, proporci, trikotno okence spredaj, banana kljuke čez pol vrat, žarometi nekje sredi blatnikov - vse skupaj deluje in precej passé.
16.9.2021 22:14:02
shark911
Spartan: potem očitno slabo slišiš Naredi kakšen kilometer s Polom 1,2 TSI (štirivaljnik) in potem se vsedi v to trivaljno Fiesto,pa boš slišal razliko
17.9.2021 12:45:09

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija