Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...

Lexusov električni križanec z večjo močjo od sestrskih modelov

Premiera: Lexus RZ 450e

Premiera: Lexus RZ 450e - Lexusov električni križanec z večjo močjo od sestrskih modelov
Sledi nam na
  
Deli zgodbo na
20.4.2022 18:23:00

Lexus je po seriji napovednikov predstavil novega električnega križanca RZ 450e.

Urša Prosenjak

Osnovan je na platformi e-TNGA in je elegantnejša alternativa Toyoti bZ4X, vizualno pa ga je navdihnil lani prikazan koncept LF-Z Electrified. Lexus je s tem konceptom napovedal svojo novo smer in začetek naslednje generacije znamke. Do leta 2025 bodo predstavili 20 novih ali spremenjenih modelov, vključno z več kot 10 povsem električnimi modeli, hibridnimi in priključno hibridnimi vozili.

Plastičnih oblog karoserije je bistveno manj v primerjavi z bZ4X in drugim sestrskim modelom, Subarujevo Solterro, za zadnjimi vrati ni fiksnega stekla, sijajna črna plošča pa daje vtis lebdeče strehe. Vsi stebrički so črni, stranska ogledala pa so nameščena nižje na vratih kot pri podobnih terencih. Žarometi imajo novo obliko z edinstveno zgornjo linijo, zadek pa je vitkejši kot pri sestrskih modelih.

V notranjosti opazimo armaturno ploščo, ki je značilna za Lexusove električne terence, z digitalnim zaslonom nameščenim na standardni razdalji od voznikovih oči, namesto pomaknjenim nazaj kot v bZ4X in Solterri.

Podobno kot Solterra ima RZ samo štirikolesni pogon Direct4, vendar pa je 450e močnejši  zaradi spredaj nameščenega elektromotorja s 150 kW in zadnjega e-motorja z 80 kW. Skupaj zmoreta 230 kW, kar predstavlja znatno večjo moč kot jo ponujata sestrska modela. Baterija ima kapaciteto 71,4 kWh, kar omogoča okoli 360 km dosega.

RZ 450e bo v Evropi predvidoma naprodaj v Evropi proti koncu leta. Cene še niso znane, na voljo pa so že spletne rezervacije.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
skrivo 20.4.2022 20:35:51
71 kWh baterija pa samo 360km dosega? Če je to po WLTP ciklu, potem je avto zelo neučinkovit.
jjs 20.4.2022 22:32:13
Meni bi šla baterija 71 kWh bolj skupaj s 360 miljami dosega. Ampak ne in ne km.
alfafil 20.4.2022 23:03:43
Na uradni strani Toyote piše; Litij-ionska baterija ponuja visoko gostoto in kapaciteto 71,4 kWh. To zadostuje za več kot 450 kilometrov dosega po ciklu WLTP. Seveda je ta podatek odvisen od različice in je predmet finalne homologacije.
IcEmAn 20.4.2022 23:05:00
Sem šel na tem portalu preveriti podatek o dosegu pri sestrskih modelih. Pri Toyoti 450km dosega, pri Subaruju pa 530km. Z isto kapaciteto baterije
alfafil 22.4.2022 8:35:31
Moglo bi bit prej obratno, če je 4x4 z močnejšim motorjem.
shark911 22.4.2022 14:22:37
Ko vidim ta odrezan "joke" volen,mi gre kar na bruhanje...isto pri Tesli Model S...
ripmork 22.4.2022 16:59:22
@shark911: enkrat gledal analizo Teslinega volana; zadeva se je v resnici izkazala kot voznikom totalno neprijazna, kmalu so dali tudi standarden volan na voljo. Klasičen volan je z razlogom že dolgo, kakršen je - omogoča preprosto preprijemanje in ergonomično obračanje.
Macolar 29.4.2022 9:17:32
Lexus je dal bistveno krajši hod volana, zato ni preprijemanja, medtem ko je Tesla imela klasiko.
shark911 29.4.2022 10:09:33
Ripmork: ja,poznam to zadevo s Telso in tem volanom,ampak na žalost še vedno niso dali na voljo navadnega volana,še vedno vsiljujejo ta "joke" volan! Macolar: nima veze,v vsakem primeru ne maram takega volana,če drugega ne,je grd...
© Copyright 1999-2021 Avtomanija