Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...

Večji prtljažnik in daljša medosna razdalja

Slovenska premiera: Peugeot 308 SW

Slovenska premiera: Peugeot 308 SW - Večji prtljažnik in daljša medosna razdalja
Sledi nam na
  
Deli zgodbo na
6.5.2022 14:40:00

Peugeot v ponudbo modela 308 dodaja še karavansko izvedbo SW. Začetna cena te s financiranjem znaša dobrih 20 tisočakov.

Peter Pirkovič Peter Pirkovič

Model 308 SW je logično nadaljevanje tudi v tej generaciji, saj prodajna statistika iz preteklosti kaže na trend visoke priljubljenosti teh različic pri kupcih 308. In tudi v prihodnje so prodajni načrti precej visoko postavljeni. Za letos pri Peugeotu napovedujejo okrog 200 prodanih vozil, za prihodnje leto pa si nadejajo na slovenske ceste poslati kar 400 vozil. Omenjene številke, kot pravijo pri Peugeotu, pa predstavljajo polovico skupne prodaje modela 308.

Najbolj bistven podatek je, da 308 SW v dolžino meri skoraj 27 centimetrov (dolžina 4,69 metra) več od kombilimuzine, skladno z novo karoserijsko različico se je za 5,7 cm podaljšala tudi razdalja medosja, tisto kar na koncu slehernega uporabnika zanima, pa je uporabnost prtljažnika. V osnovi ima ta deklariranih 608 litrov (skoraj 200 litrov več v primerjavi s petvratno izvedbo), s preklopom naslona zadnje klopi, v razmerju 40:20:40 (kombilimuzina ima razmerje 60:40), pa se ustvari ravno dno do sprednjih sedežev in prostornina se poveča na skupno 1634 litrov. 

Z izjemo dimenzij in nove podobe zadnjega dela vozila, so vsa ostala področja na las podobna petvratnemu modelu, ki smo ga pred časom že pobliže spoznali. Peugeotovci med drugim izpostavljajo voznikovo delovno okolje zasnovano po znanem vzorcu i-Cockpit, ki vsebuje 10-palčno digitalne merilnike, tehnološka opremljenost se nadaljuje z LED ambientalno osvetlitvijo kabine, z zmogljivim Focal ozvočenjem in 10-palčnim zaslonom na vrhu sredinske konzole, medtem ko nov paket programske opreme i-Connect omogoča programiranje osmih različnih profilov in brezžično zrcaljenje zaslona mobilnih telefonov. Dodatno je možno naročiti tudi veliko pomično panoramsko stekleno streho, ne pa tudi nove zelene barve. Ta je rezervirana zgolj za kombilimuzinski 308. Avto je opremljen s številnimi varnostnimi asistencami, kot so samodejno zaviranje v primeru trka, prepoznavanje prometnih znakov, sistem za nadzor pozornosti voznika, na seznamu je tudi izboljšana širokokotna vzvratna kamera, pa 360-stopinjska pomoč pri parkiranju s štirimi kamerami, v kratkem pa bodo ta seznam še dodatno posodobili in sicer s sistemom zaznavanja prečnega prometa pri vzvratni vožnji, na 75 metrov pa bo podaljšan domet zaznavanja vozila v mrtvem kotu. 

Ponudba motorjev se ne spreminja. V ospredju bo 1,2-litrski turbo trivaljni motor z 81 in 96 kilovati moči, ki ga bo izbralo več kot 60 odstotkov kupcev, medtem ko je zanimanje za 1,5-litrski dizel s 96 kilovati čedalje nižje. Nekaj kupcev se bo zagotovo odločilo tudi za enega od dveh priključnih hibridov v ponudbi - Hybrid 180 ali Hybrid 225. Že same oznake razkrivajo sistemsko moč obeh pogonov, ki je v osnovi sestavljen iz 1,6-litrskega bencinskega 110- oziroma 132-kilovatnega motorja, k vsakemu pa je dodan še 81-kilovatni električni motor in 7,4 kWh litij-ionska baterija. Ta omogoča, da se avto na elektriko pelje do 60 km, polnjenje teh pa preko 7,4 kW polnilnika traja slabi dve uri. V obeh primerih je pogon speljan na sprednja kolesa, moč pa prenaša 8-stopenjski samodejni menjalnik.

Pri Peugeotu so začetno ceno modela 308 SW na rednem ceniku postavili pri 22.280 evrih, v primeru nakupa hibridnega vozila pa ta poskoči vse tja do 43 tisočakov. Odgovorni precej več poudarka zato namenjajo posebnim ponudbam, ki so jih oblikovali že takoj ob začetku prodaje. Tako na primer, končna cena, v primeru nakupa preko financiranja za osnovni model 308 SW z 1,2-litrskim turbo motorjem in opremo Active Pack, znaša 20.733 evrov (na rednem ceniku ta cena znaša 23.250 evrov), medtem ko enako opremljen dizelski gnani 308 SW stane 21.854 evrov. Posebna ponudba je sestavljena tudi za 308 Hybrid 180, zato ta stane 33.303€, dodatno pa kupec brezplačno prejme še domačo polnilno postajo.


cenik.pdf
Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
shark911 6.5.2022 23:43:59
Popravite podatek,baterija v hibridu nima 7,4 kWh,ampak 12,4 kWh
jjs 8.5.2022 17:52:17
Prav fotogeničen ni, drugače pa mora biti kar v redu zverinica, tisti turbo 3-valjnik 96 kW ima prav simpatičen zvok in solidno potegne. Meni je kompaktna varianta, ki sem jo preizkusil dva meseca nazaj, bolj na kožo. Tale za moj okus nekoliko okorna omara bi se mirno lahko imenovala 408 in ima očitno ogromno prostora. i-cockpit meni čisto v redu sede in, ja, morda bi se tule prvič v življenju odločil za avtomatiko - na kombilimuzinici je delovala super in tudi zasnova sredinske konzole spodbuja k temu. Dobro, da sem počakal - upam, da bo ta modra barva na voljo tudi na 5v-izvedbi. Cene bencinarjev se mi zdijo korektne, čim pa si izmišljaš alternativne pogone, kar občutno podivjajo. kWh še niste popravili.
© Copyright 1999-2021 Avtomanija