Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...

Za zdaj tudi V8 motor, če dve leti že elektrika

Premiera: Range Rover Sport

Premiera: Range Rover Sport - Za zdaj tudi V8 motor, če dve leti že elektrika
Sledi nam na
  
Deli zgodbo na
11.5.2022 11:10:00

Angleži so predstavili novo izdajo Range Rover Sporta, ki velja za drugega najbolj priljubljenega Land Roverja med kupci. Pred njim je Defender. RR Sport na ceste širom Evrope pripelje jeseni.

Peter Pirkovič Land Rover

Da bi na najboljši možni način opozorili svetovno avtomobilistično javnost, so pri angleškemu proizvajalci RR Sporta še pred uradno premiero poslali na precej zahteven preskus, kot dokaz, da ta velikan ni samo eleganten pač pa tudi izjemno zmogljiv terenec. No, ne gre pozabiti, da so leta 2018 s takratnim modelom na primer prevozili 999 stopnic do kitajskih Nebeških vrat. Tokrat so izbrali še težji izziv, ki je vključevalo brodenje v vodi. Na Islandiji so pri Land Roverju našli jez Karahnjukar  oziroma njegov odtok, ki je najdaljši na svetu, po njem pa teče vodni tok s silo 750 ton na minuto. Tokrat so za ta preskus angažirali kaskaderko v filmih o Jamesu Bondu, Jessico Hawkins, ki je tako sedla za volan in prikazala, kako zelo zmogljiv je novi RR Sport. Več o vzponu, preverite v spodnjem video zapisu. 

Torej, Range Rover Sport tretje generacije je razkrit. Ta prihaja le nekaj mesecev za peto generacijo velikana Range Roverja, oba pa sta bila istočasno grajena na novi platformi MLA Flex, ki mu prinaša serijsko zračno vzmetenje, prilagodljivo blaženje in štirikolesno krmiljenje, da bo bodo vozne karakteristike še boljše. Ker sta bila oba istočasno v razvoju, je RR Sport dobil tudi precej sorodnih oblikovnih liniji. Nanj so med drugim namestili najtanjše LED žaromete do zdaj, prav tako ne gre niti brez velikanski 22-palčnih koles, potopnih kljuk za odpiranje vrat ali svetlobnega LED pasu čez celotna prtljažna vrata. Oblikovalci so poskrbeli, da ima tudi ta velikan zelo dobro aerodinamiko, kar dokazuje z ugodnim količnikom zračnega upora, ki znaša 0,29.

Pri Land Roverju menijo, da je potovanje v njem prava dogodivščina. Potniška kabina je prostorna, razkošna in času primerno digitalizirana. Armaturna plošča je z nekaj popravki na las podobna večjemu Range Roverju, to pomeni, 13,7-palčni digitalni merilniki in osrednji 13,1-palčni zaslon na dotik, kjer voznik lahko spremlja vse vrste podatkov (Pivi Pro infotainment) in lahkotno upravlja s podpornimi sistemi. Dodatno si kupec za doplačilo omisli ozvočenje z 29 zvočniki in 1430 vati moči ali sistem masaže na sprednjih sedežih, medtem ko ni nepomembno dejstvo, da napredni sistem prečiščevanja zraka v kabini Pro omogoča filtracijo delcev PM2,5 in vsebuje tehnologijo nanoeX, ki znatno zmanjša vonjave ter uničuje bakterije in alergene, vključno z virusom SARS-CoV-2. Druga naprava nanoe X je nameščena v drugi vrsti in zagotavlja dosledno kakovost zraka po celotni kabini.

Ponudba pogonov je sestavljena iz V8 klasike in priključnih hibridov, že zdaj pa napovedujejo, da bo ta čez dve leti na voljo tudi s povsem električnim pogonom. Za velik del kupcev bo zanimiv BMW-jev 4,4-litrski osemvaljnik s 530 konji, saj bo to zelo verjetno zadnja priložnost za nakup pred prehodom na elektriko. V ponudbo so uvrstili trilitrski šestvaljni dizel s 183, 221 in 257 kilovati, ki je v vseh verzijah opremljen s tehnologijo mehkega hibrida, medtem ko bosta priključna hibrida dva. Kombinacija trilitrskega bencinskega motorja, elektromotorja in 38,2 kWh baterije, ki po tovarniških podatkih povsem na elektriko zmore prevoziti okrog 100 kilometrov. P440e bo razvijal skupno sistemsko moč 323, P510e pa 375 kilovatov. Vsi motorji bodo povezani z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom. 

Pri Land Roverju sporočajo, da začetna cena zanj v Veliki Britaniji znaša 79 tisoč funtov oziroma dobrih 92 evrskih tisočakov.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
911 11.5.2022 20:14:33
Hudo samo so pa zajeb… s tem ko so dali noter V8 motor od bmw, ne vem ali se niso nič naučili iz preteklosti ko so jih takšne odločitve skoraj poslale v bankrot. S strani bmw pa kapo dol izgleda kot da so jim poslali trojanskega konja, nekoč najbolj prodajanem luksuznim Suv-jem. Ista zgodba kot AM in 4.0 amg motor.
jjs 11.5.2022 21:01:57
Predvsem upajmo na znaten napredek v statistikah pokvarljivosti. Potem bo v redu.
911 11.5.2022 22:09:22
Hja V8 bmw je verjetno najbolj pokvarljiva tehnika kar jih je človeška znanost kdajkoli proizvedla, žal.
KOMPRESOR 11.5.2022 22:33:22
911 to si ti tak misliš in pa slovenski mehaniki.
911 11.5.2022 22:37:47
Ja res je jaz mislim, uporabniki pa vejo/mo
alfafil 12.5.2022 7:44:15
Hud in lep.
© Copyright 1999-2021 Avtomanija