Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...

Francoski štirivratni kupe na visokih petah

Premiera: Peugeot 408

Premiera: Peugeot 408 - Francoski štirivratni kupe na visokih petah
Sledi nam na
  
Deli zgodbo na
22.6.2022 11:02:00

Peugeot je pod imenom 408 za evropski trg pripravil posrečenega križanca med petvratnim kupejem in SUV.

Artur Švarc

Ime 408 ni novo, saj ga Peugeot uporablja na Kitajskem že od 2010 za limuzinsko različico 308. Isto ime je zdaj namenjeno povsem drugačnemu avtomobilu, ki uradno spada v kategorijo fastbackov in ima nekaj podobnosti s Citroenom C5 X.

Avto je narejen na enaki platformi EMP2 kot 308 in 308 SW, pri Peugeotu pa pravijo, da gre za bolj sofisticiran izdelek, postavljen na vrh C-segmenta. Dizajn je drzen, da ne rečemo predrzen, z velikim številom dinamičnih linij povsod naokrog in bi lahko bil tudi običajen karavan, če mu strehe ne bi zapeljali v loku že od konca sprednjih vrat.

408 v dolžino meri 4,69 metra, širok je 1,86 metra in visok 1,48 metra. Medosna razdalja meri 2,79 metra. Največja kolesa, ki si jih lahko kupec omisli, so 20-palčna. Prtljažnika je za 536 litrov, s podrtimi sedeži pa 1611 litrov. O notranjosti ni treba izgubljati besed, saj je prenesena iz 308 in dovolj vesoljska in nenavadna, da gre v koraku z zunanjostjo. Na kratko, tu sta dva 10-palčna zaslona eden ob drugem in Peugeotov mali volan. Posebej za 408 pa so razvili Focalov 10-delni avdio sistem.

Na začetku bo 408 na voljo z dvema različicama priključnega hibrida, obe imata pogon na sprednja kolesa z osemstopenjsko avtomatiko in elektromotorjem z 81 kW. Razlika je v moči 1,6-litrskega turbo motorja, ki ima 150 ali 180 konjičev, skupna moč šibkejše kombinacije je 133 kW (180 KM) s 360 Nm navora, močnejše pa 165 kW (225 KM) s prav tako 360 Nm navora.

408 bo kasneje na voljo tudi z 1,2-litrskim bencinskim motorjem s 96 kW (130 KM) in 230 Nm navora, ki prav tako poganja sprednji kolesni par preko osemstopenjske avtomatike. Dizla ne bo, pride pa pozneje tudi povsem električna različica. Avto bo na trgu v začetku 2023, izdelovali pa ga bodo tudi na Kitajskem.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
7even77 22.6.2022 12:39:19
Peugeotov Citro C5X. Nekoliko manjši, pa vendar. Mislil sem, sprva, da bo zadeva privlačnejša.
alfafil 22.6.2022 14:10:28
Meni je privlačen, ampak mi zadostuje že velikost C4, kar pomeni tudi bolj prijazno ceno.
skrivo 22.6.2022 20:52:57
Ja, meni tudi super izgleda. To je nekako oblika avta, ki gre danes najbolj v promet.
klemens 23.6.2022 0:27:02
To je zdaj popularno. Kaj čmo, nimamo kaj.
alfafil 23.6.2022 9:17:45
Popularno, kaj vem? Zame ni, zame je praktično in lepo. Ko sem se pred časom usedel v A6, ma daj no... kot da z ritjo plužim po asfaltu. Boste razumeli, ko boste dovolj stari : D
Matt0 23.6.2022 9:37:20
Upamo da ne
klemens 23.6.2022 10:10:56
Ne bom kupil A6, da bom večno mlad
Pat_s 23.6.2022 18:38:49
Ob vsej poplavi SUV monad je tale levček pravi lepotec
© Copyright 1999-2021 Avtomanija