Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...

Garač s premijskim karakterjem

Premiera: Volkswagen Amarok

Premiera: Volkswagen Amarok - Garač s premijskim karakterjem
Sledi nam na
  
Deli zgodbo na
7.7.2022 11:34:00

Volkswagnovci so razkrili drugo generacijo svojega poltovornjaka, ki na ceste prihaja v začetku prihodnjega leta.

Peter Pirkovič Volkswagen

Ni nikakršna skrivnost, da je druga generacija Amaroka izdelana na Fordovi tehnični osnovi in da ga bodo sestavljali v Fordovi južnoafriški tovarni (Pretoria), saj je to bila najboljša in hkrati tudi najcenejša rešitev, da se ta avto obdrži pri življenju še za vsaj eno generacijo. Tesno sodelovanje dveh velikanov na področju gospodarskih vozil, kakopak prinaša tudi takšne rešitve. Volkswagen je Fordu ponudil njihovo platformo za električna vozila, Američani pa so jim vrnili uslugo s tem, da jim izdatno pomagajo pri razvoju nove generacije njihovega poltovornjaka, ki je bil ves čas dobro sprejet med kupci. V dvanajstih letih je bilo po vsem svetu prodanih več kot 815.000 primerkov tega poltovornjaka.

Volkswagen Amarok v svoji drugi generaciji nima nikakršne sorodnosti s predhodnikom. Izdelan je na novi platformi, v dolžino je daljši za 10 centimetrov (5,35 m), prav tako je za 17,3 cm centimetrov povečana razdalja med sprednjo in zadnjo osjo (3,22 metra), kar prinaša nekaj več prostora v potniški kabini. Tudi v prihodnje bo na voljo z enojno in dvojno kabino, kupci bodo lahko izbirali med dvo in štirikolesno gnano verzijo (priklopljiv preko izbirnika v potniški kabini), skupno pa bo na voljo kar pet različnih pogonskih agregatov. 

Ker bo Amarok na voljo kupcem v Evropi, Afriki, Aziji in Avstraliji bo ponekod različna ponudba motorjev. Torej, na voljo bodo dvolitrski štirivaljnik s tremi stopnjami moči v razponu od 110 do 154 kilovatov, za Evropo bo daleč najbolj zanimiv trilitrski V6 dizel s 177 in 184 kilovati moči, medtem ko bo ponekod na ceniku tudi verzija z 2,3-litrskim Ecoboost bencinskim motorjem z 222 kilovati moči. Vsi motorji z močjo nad 154 kilovatov so serijsko opremljeni z desetstopenjskim samodejnim menjalnikom. Tako kot predhodnik tudi novinec zmore vleči 3,5 tone težko prikolico, nekoliko večji pa je zdaj tudi keson, ki sprejme dve evro paleti oziroma je lahko opremljen z zaščitnim rolojem, ki se odpira in zapira s pomočjo elektrike. Nosilnost je povečana na 1200 kilogramov, obenem pa zmore broditi v vodi, katere višina ne bo presegala 80 centimetrov.

Potniška kabina je še za odtenek nekoliko bolj prostorna, saj izpostavljajo, da ima novi Amarok več prostora za noge na zadnji klopi (dvojna kabina). Hkrati so razvojniki poskrbeli za ustrezen izbor kakovostnih materialov, izboljšano zvočno izolacijo in izdatno digitalizacijo voznikovega delovnega okolja. Amarok je serijsko opremljen z 8-palčnimi digitalnimi merilniki in 10-palčnim pokončnim osrednjim zaslonom na dotik (za doplačilo vgradijo tudi 12-palčnega),  infozabavni sistem so prispevali pri Fordu (Sync4), prav tako Fordova sta tudi vrtljivo stikalo za izbiro režimov vožnje ter ročica samodejnega menjalnika. Velikan bo opremljen (odvisno od opreme) z okrog trideset varnostnimi asistencami, od katerih je dvajset povsem novih. Med drugim je dobil pametno parkirno asistenco in izboljšano asistenco za hitrost, hkrati pa je ta serijsko opremljen z LED žarometi oziroma za doplačilo z matričnimi LED IQ Light žarometi.

Na voljo bo pet različic opreme -  vstopna različica je Amarok, sledita Life in Style, terenska PanAmericana in bolj cestno naravnana Aventura. Cene zanj bodo objavili jeseni.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
7even77 8.7.2022 7:47:04
Ford Amarok ali /in VW Ranger. Škoda, ker je bil dosedanji dosti bolj izviren in "svoj", da tako zapišem. Bodo pa verjetno - oboji - imeli neko korist in tako so stvari precej jasne.
© Copyright 1999-2021 Avtomanija