Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Opel potrjuje: Konec za Cascado, Karla in Adama
Zaradi vse slabše prodaje in negotove prihodnosti nekaterih segmentov ter predvsem zaradi kleščenja stroškov, so pri Oplu odločili, da konec prihodnjega leta ugasnejo tri modele.
Peter Pirkovič Avtomanija
10. oktober 2018 | 9:36:57

"Da bi prispevali k skladnosti CO2 in se osredotočili na priljubljene razrede avtomobilov, Adam, Karl in Cascada ne bodo dobili naslednikov po koncu življenjske dobe. Ti ostajajo v prodaji le še do konca leta 2019", so zapisali pri Oplu.

Odkar je Opel pod novo streho, se odločitve sprejemajo zelo hitro in premišljeno, kar bo omogočilo, da bo Oplu še vrsto let zagotovljena svetla prihodnost. Zato se bodo rešili modelov, za katere menijo, da kupcev ne zanimajo in ti trije avtomobili so definitivno na pravem seznamu. V Sloveniji je bilo od predstavitve teh registriranih 584 Adamov (60 fizičnih kupcev), le 15 Cascad, medtem ko Karl pri nas ni bil naprodaj.

Prihodnost Opla bo temeljila na priljubljenem segmentu športnih terencev, kjer k dobremu poslovanju Opla brez dvoma prispevanjo Mokka X, Grandland X in Crossland. Kot navajajo pri Oplu bo Mokka X čez dve leti dobila novega naslednika, hkrati pa stavijo tudi na novo generacijo Corse in Vivara, ki so jih napovedali za prihodnje leto. Poleti leta 2019 bodo trgovci začeli sprejemati naročila za povsem električno novo petsedežno Corso in za Grandlanda X PHEV, ki ga bodo izdelovali v Eisenachu. Do konca leta 2020 bo imel Opel v ponudbi skupno štiri elektrificirane modele, ki bodo poskrbeli za obilico uživanja v vožnji, povpraševanje po e-avtih pa bo iz nišnega segmenta prešlo v velike serije. Do leta 2024 bo na voljo elektrificirana različica vseh Oplovih modelov.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
alfafil
Pravilna odločitev, ne vidim pa smisla v nasledniku Mokke.
10.10.2018 9:44:53
klemens
Karl je bil itak brca v temo-cena praktično enaka Crosini, Adam preveč zastareli motorji, Cascada bi šla pa bolje v promet, pa je bila cenovno napačno umeščena. Se spomnim, da je bilo aster TT ogromno prodanih, ker je bila cena za 150ks CDTI cosmo oprema okoli 25.000 eur.
10.10.2018 10:50:11
jjs
Z devetih (GM) platform gredo na dve (PSA), kar pomeni priložnost za dobro prevetritev prodajne palete. Bo še zanimivo.
10.10.2018 11:48:35
IcEmAn
Jaz sem že ob prodaji francozom vedel, da za njih ne bo naslednikov. klemens, Cascada realno gledano ni naslednica Astre TT - ne po ceni, tudi ne po velikosti (avto je za cca. 20cm daljši), čeprav je oblikovno precej blizu Astri GTC. Za slednjo (ta je že pred časom izgubila v imenu Astra) se pa nič ne omeni - predvidevam, da jo bo doletela ista usoda kot ostale 3? Karl je itak "sposojen" iz Chevroleta (Spark), tako da hude škode tu ni, za Adama se pa čudim, da sploh obstaja. alfafil, Mokka X ni zgolj dvignjena Corsa, ima tudi nekaj terenskih sposobnosti za razliko od Crosslanda X. Če ji z naslednjo generacijo mislijo te stvari odvzeti, je potem res nesmiselna.
10.10.2018 19:23:15
klemens
icEmAn, cascada res ni čista naslednica astre tt. Astra tt je bila bolj v duhu peugeota 307, 206 (hard top), cascada je želela biti bolj prestižna s platneno streho. Ampak ni uspelo. Pa je meni ful lepa, lepša kot je bila tt v začetku. Crossland x mi je pa ful grd avto, Mokka mi je pa še vedno simpatična, čeprav je v bistvu Chevrolet trax. Malo bodo še potrebovali, da se najdejo, zdaj še vedno nekaj eksperimentirajo.
10.10.2018 22:00:15

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 2017 Avtomanija