Pravzaprav je to le manjši del 40 milijard evrov vrednega finančnega kolača, ki ga v Ingolstadtu nameravajo investirati v razvoj v naslednjih petih letih. Po besedah šefa štirih krogov, Brama Schota, s tem znamka dokazuje, kako sistematično se loteva izzivov, ki jih prinaša prihodnost.
Pri Audiju sicer nikakor niso novinci na električnem področju, saj so trenutno tik pred pričetkom prvih dobav modela e-tron SUV, ki mu bo konec naslednjega leta sledil e-tron Sportback, na salonu v Los Angelesu pa so že pokazali tudi tretjega člana električne zasedbe, model e-tron GT. Slednji bo svojo prodajno pot pričel leta 2020.
Skupaj s Porschejem snujejo tudi novo električno platformo, poimenovano PPE, za večje modele, hkrati pa Audi razvija tudi kompaktno električno kombilimuzino, ki si bo osnovo delila z VW-jevimi modeli. Leta 2025 nameravajo pri Audiju v svojem prodajnem programu imeti kar 20 elektrificiranih modelov, polovica izmed njih bo popolnoma električnih.
Na področju digitalizacije pri Audiju veliko pozornosti namenjajo "funkcionalnosti na zahtevo", hkrati pa se trudijo optimizirati delovanje podjetja tudi z prestrukturiranjem in zaprtjem nekaterih oddelkov, ki zaradi sprememb za podjetje niso več nujni.