Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Novice   |   Škoda Vision E
V Ljubljani na ogled študija, ki bo čez dve leti postala realnost
Čehi so Slovenijo na kratek obisk poslali zanimivo konceptno vozilo Vision E, s katerim so lani na frankfurtskem avtomobilskem salonu najavili elektromobilnost v svojih vrstah.
Peter Pirkovič Peter Pirkovič
6. december 2018 | 7:16:54

Čeprav so se hibridov in elektrike še pred časom precej otepali, zdaj pri Škodi povsem spreminjajo svoje stališče in že prihodnje leto pričenjajo z elektro ofenzivo. V povsem električni izdaji najprej pred kupce pripelje Citigo, ki je nastal na osnovi VW Upa, bolj zanimiva pa bo uvertura priključno hibridnega Superba čez leto dni, temu pa slabo leto kasneje sledi še Octavia s podobno dozo elektrifikacije. Do leta 2025 naj bi Škoda v svojem portfelju imela že vsaj 10 elektrificiranih avtomobilov (električnih in priključnih hibridov).

In prav leto 2020 bo hkrati prelomno tudi zaradi dejstva, ker bo prav na osnovi študije Vision E, ki smo si jo od blizu pogledali v ljubljanskem Škodinem salonu, nastal prvi pravi električni avtomobil. Izdelan na koncernski platformi MEB, bo zagotovo dobra popestritev Škodine ponudbe, ki jo bodo v naslednjih letih še primerno dopolnjevali. Študija Vision E prinaša prepoznavno Škodino oblikovno usmeritev, ki je delo Karla Neuholda (šef zunanjega oblikovanja pri Škodi), hkrati pa so tej namenili tehnično podporo dveh elektromotorjev s sistemsko močjo 225 kilovatov, digitalizacijo voznikovega delovnega okolja, štiri posamične sedeže in karoserijo, ki nima B stebrička. Podatki na papirju kažejo, da bi ta avto v praksi uspel prevoziti okrog 500 km, dosegati najvišjo hitrost 180 km ter samostojno voziti po specifikacijah tretje stopnje avtonomne vožnje. 

Torej, kakšen napredek bo avto doživel do sredine leta 2020, ko bo predstavljen v serijski podobi, lahko samo ugibamo. Ta čas se pri Škodi, po besedah Petra Podlipnyja, ki pri nas vodi znamko Škoda, ukvarjajo še z eno sladko težavo. Tovarniške kapacitete so v tem trenutku maksimalno zapolnjene, sicer bi obratnem primeru prodali še nekaj sto vozil več do konca letošnjega leta. Tudi zato v zadnjih mesecih intenzivno iščejo primerno lokacijo za gradnjo nove tovarne. V nekaterih scenarijih se omenja Bolgarija ali Romunija.

Posted by Avtomanija
Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 2017 Avtomanija