Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Navara dobila posodobljen motor in nov ročni menjalnik
Pri Nissanu so v prodajo po vsej Evropi poslali v prodajo rahlo prenovljeno različico Navare. Pri nas je na voljo za 32.150€.
Uredništvo Nissan
12. julij 2019 | 13:01:13

Oblika ostaja enaka, prav tako uporabnost, veliko več novega pa je na področju tehnike. Navara še naprej ostaja zvesta 2,3-litrskemu, po novem twin-turbo, motorju s 120 ali 140 kilovati. Zaradi nadgradnje z enojnega na dvojni tubopolnilnik razvije osnovni motor za 22 Nm večji navor in tako doseže 425 Nm. Druge novosti motorja so še jekleni bati in DLC-obloga batnih obročkov ter nižje kompresijsko razmerje, ki zdaj znaša 15,1 (pred tem 15,4). Tlak sistema vbrizgavanja goriva se je z novo črpalko povečal z 2000 na 2200 barov, nov je izpušni sistem, ki vključuje filter sajastih delcev (DPF) in sistem za selektivno katalitično redukcijo (SCR), kar omogoča kompaktnejši dizajn in nižje izpuste dušikovih oksidov.  Pri Nissanu so v tej generaciji prvič vpeljali možnost izbire novega 6-stopenjskega ročnega menjalnika, izdelanega v Evropi. 

Pomembno je vedeti, da je Navara opremljena z drugo generacijo zadnjih obes s 5 vodili v slogu športnega terenca, kar je velik razkorak od listnatih vzmeti, s katerimi so opremljeni konkurenčni poltovornjaki, in tako nudi več udobja in boljši nadzor, ne da bi se ob tem zmanjšala njena zmogljivost. Izvedba s podaljšano kabino ima dovoljeno obremenitev večjo za od 55 do 95 kg (odvisno od specifikacij), kar pomeni, da ima v primerjavi s prejšnjo različico zdaj novo dovoljeno obremenitev 1165 kg (in največjo dovoljeno skupno težo 3200 kg), različica z dvojno kabino pa zmore največjo obremenitev od 1115 kg do 1.180 kg in posledično največjo skupno težo 3250 kg. Sprednje kolutne zavore so bile povečane (z 296 mm na 320 mm), zadnje zavore pa imajo namesto bobnastih zavor zdaj kolutne zavore velikosti 308 mm. 

Navari so Nissanovi strokovnjaki dodali še sistem za nadzor stabilnosti prikolice. Ta predvidi nagibanje prikolice s prepoznavanjem zanašanja vozila in minimalno popravlja zaviranje posameznih koles in zmanjšuje navor, s čimer vozilo in prikolica ostajata pod nadzorom. Tudi v tej različici so vključeni inteligentni sistem za zaviranje v sili, sistem za pomoč pri speljevanju v klanec, sistem za nadzor spusta po klancu in inteligentni nadzor okolice vozila. 

Nekaj malenkostnih sprememb je opaznih tudi v potniški kabini. Izboljšan je multimedijski sistem NissanConnect, z večjim 8-palčnim zaslonom, ki predvaja sliko kamere ali TomTom navigacijskih podatkov, omembe vreden pa je še podatek, da je ta prilagojena na vgradnjo ločene SIM kartice za podatkovni 4G prenos podatkov. Izvedbe z višjo stopnjo opremljenosti imajo zdaj LED-žaromete in notranjo karoserijo v visokosvetleči črni barvi, ki nadomešča kromirane dele prejšnjega dizajna. 

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
spartan
Se pozna vpliv Merđa?
13.7.2019 0:03:27
7even77
Povsem.
13.7.2019 14:33:38

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija