Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Kje so meje zdravega razuma?
Vse za oglede in reklamo – čeprav slabo – ali kako z uničevanjem narave in ne prav inteligentnimi štosi po nov avto.
Artur Švarc
9. avgust 2019 | 15:41:21

Petek je razburkal video, kjer dva lika na smučišču Kope star avto vozita po naravi in potem še zavestno spustita v drevo. Pri tem je avto prižgan in poškoduje tako smreko kot verjetno razlije tekočine po okolici.

Potem gresta v Avto Center Ravne, katera je njun sponzor , po novega Peugeota. Ali je tak princip dobra ali slaba reklama, presodite sami, gre pa za več prekrškov, ki jih že obravnava lokalna policija, od vožnje vozila v naravnem okolju do zavestnega povzročanja škode. Vsekakor pa ni to nikakršna doza smeha, kot zagotavljajo avtorji, ampak še en dokaz, kako nizko je človeštvo pripeljal internet.

Vmes je predstavnih Avto Centra Ravne že povedal, da je posodil samo avto in prostor pred salonom in da takega početja ne odobrava.

Posted by
Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija