Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Ford prenovil enoprostorca, na voljo je 240-konjski dizel
Proti koncu letošnjega leta na ceste prihajata tudi rahlo prenovljena S-Max in Galaxy, ki nove generacije, zaradi klestenja stroškov in s tem povezanega krčenja modelske palete, verjetno ne bosta doživela. A ne glede na to, oba prinašata nekaj pomembnih izboljšav.
Peter Pirkovič Ford
9. oktober 2019 | 6:49:57

Poleg klasičnih oblikovnih popravkov, ki so nujno potrebni za prepoznavnost na cesti, bo Galaxy prvič na voljo z novim paketom opreme V-Line, S-Max pa s prepoznavnim in prestižnim paketom Vignale. Obenem so prevetrili ponudbo platišč, dodali nove sedeže z AGR certifikatom (S-Max kupec izbira 5 ali 7 sedežev, pri Galaxyju je na voljo 7-sedežna izvedba) in voznikovo delovno okolje opremili s Sync3 multimedijo.

Fordova modela S-MAX in Galaxy po novem zagotavljata še več zmogljivosti, saj ju lahko poganja Fordov 2,0-litrski dizelski motor EcoBlue z močjo 176 kW (240 KM), ki je povezan z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom, med številnimi asistenčnimi tehnologijami pa je tudi prilagodljivi tempomat s funkcijo Stop & Go.

Pri slovenski izpostavi Forda so že oblikovali nove cenike. Za S-Maxa z zmogljivim dizelskim motorjem in paketom Vignale je potrebno odšteti 49.610€, za Galaxyja V-Line z istim pogonom pa 48.710€.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
7even77
Tudi njun čas je, kar očitno, že minil. Še pred to poslednjo prenovo.
9.10.2019 8:09:11
jetman
Izgleda nam ne bo ostalo drugega za kupit... ali SUV ali pa kombi. Škoda, ker jaz sem z Grand C-maxom super zadovoljen. Mislim, da ni avta, ki bi na 4,50m dolžine ponujal toliko prostora, sploh za moje specifične želje.
9.10.2019 11:33:14
7even77
Hja, kupujemo in lastimo se zvečine tisto, kar je ponujeno. Ker ni več druge izbire poitem! Kar pa zadeva siceršnje, predvsem UPORABNE in tudi zelo simpatične enoprostorce, ki so še na voljo, pa ga po svoji zasnovi enostavno NI čez VW Tourana. Tako izkoriščen, tako obdelan, pa res uporaben in nasplošno premišljeno zasnovan notranji prostor na takšni platformi ne zna/zmore ponuditi (več) nihče. Žal? Ja, žal. Za recimo štiričlansko družino gotovo. Multivan (T6.1 recimo) je cenovno že zelo višje. A tisto je spet nek drug svet.
9.10.2019 12:41:06
Lovro7
@7even77 upam, da ti za tole tvojo neustavljivo promocijo vsega kar je VAG dobro plačajo, ker ne vidim drugega vzgiba, zakaj bi pod čisto vsakim člankom smetil s takšnimi komentarji
9.10.2019 13:04:45
7even77
@Lovro7, prav res mi plačajo, brez heca - ampak, veš, ne le oni. Vendar zato ne hvalim le VAG-a. Predvsem hvalim tisto, kar je preizkušeno (tudi z moje strani) in ne kritiziramn vedno - bodi stvaren, če se že javiš in potem vsaj enakovredno smetiš po igrišču. In predvsem - DOBRO prebiraj moje zapise, če se že spotikaš obnje. Poleg tega sem že en čas nazaj zapisal, da so bili tudi Fordi (nekaj Mondeov in C-Max...) del tudi mojega življenja, vendar v obakrat prejšnjih generacijah; od takrat naprej pa (tudi) modrega ovala ne pogledam več. Ker? Ker enostavno to ni več Ford, kot je nekoč znal (še) biti. V isti ligi se mu z Oplom dogaja skorajda zelo enako.
9.10.2019 13:23:50

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija