Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Novice   |   Huda ura pri Daimlerju
Masovno odpuščanje, ukinjanje modelov in zategovanje pasov
Poslovanje nemškega avtomobilskega velikana je bilo lansko leto vse prej kot rekordno. Zaradi afere Dieselgate in vpoklica na račun varnostnih blazin, se jim je bistveno znižal zaslužek.
Peter Pirkovič
11. februar 2020 | 12:40:00

Ola Källenius, prvi mož Daimlerja, ki je lani maja nasledil dolgoletnega vodjo Dieterja Zetscheja, je danes delničarjem predstavil lansko poslovanje. Skupno so prodali 3,34 milijona vozil po vsem svetu (lani 3,35 milijona) in za tri odstotke povečali prihodke (172 milijard evrov), a čistega dobička je bilo le za 2,7 milijarde evrov, medtem ko so leto poprej ustvarili za kar 7,6 milijarde evrov dobička. Nemški proizvajalec je hkrati napovedal zmanjšanje dividende, in sicer s 3,25 evra v letu poprej na vsega 90 centov. Kot že omenjeno je k zniževanju dobička pripomogla zgodba z dizelskimi motorji, del dobička pa je odnesel tudi masovni vpoklic zaradi težav z varnostnimi blazinami (Takata). To naj bi Daimler obremenilo za 5,5 milijarde evrov. 

Ker so se zaradi slabšega poslovanja prižgali vsi alarmi, je 50-letni Ola Källenius pošteno zategnil ročno zavoro in napovedal precejšnjo prevetritev poslovanja. Do leta 2022 morajo izvesti številne nepriljubljene ukrepe, ki bodo prinesli prihranek v vrednosti 1,4 milijarde evrov. Čeprav je letos na sporedu predstavitev nove generacije razreda S, slednjemu odrekajo različici kupe in kabriolet, podobno zaradi nezanimanja kupcev predčasno ukinjajo proizvodnjo razreda X, ki je nastal v sodelovanju z Nissanom.

Še bolj bodo zategovanje pasu občutili delavci. Letošnja nagrada bo zelo skromna. Če je še lani iz naslova delitve dobička okrog 130 tisoč zaposlenih dobilo 4965 evrov, se bo letos na njihove bančne račune prelilo le 597 evrov in dodatnih 500 evrov nagrade, a bolj boleče bo neizogibno odpuščanje. Šef Daimlerja danes ni omenjal, a nemški mediji pišejo, da bodo morali pri tem proizvajalcu odpustiti od 10 do 15 tisoč zaposlenih.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
milky
Pa ne, da ljudje počasi prihajajo k pameti in so nehali plačevat več za enako ? Mercedes, Bmw, Audi, Jaguar et cons. že dolgo niso več premium po ničemer razen po ceni.
11.2.2020 13:52:16
IcEmAn
Je bilo samo vprašanje časa, kdaj bo prišla streznitev. Se mi zdi, da je Zetsche v zadnjem času kar konkretno "pumpal" znamko (samo pogledaš, kako je pri znamki narašlo št. novih modelov) in je balonček zdaj počil. Na*ukal ga je pa zdaj šved.
11.2.2020 23:29:00

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija