Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Novice   |   Renault
Globoko v rdečih številkah
Renault je od začetka letošnjega leta pridelal več milijard izgube in še vedno tone.
Artur Švarc
31. julij 2020 | 7:07:00

Na začetku leta so prišla poročila, da ima Renault finančne težave, omenjali so celo izstop iz F1. Od takrat so šle reči le še na slabše. Renault je pridelal 7,29 milijarde evrov izgube.

»Dosegli smo dno,« je za nemški Finanzen povedala Clotilde Delbos.

V zadnjih mesecih je prodaja Renaulta padla za 34 %, prihodki  pa so znašali le 18,4 milijarde. Največja težava pa pravzaprav niti ni Renault sam, pač pa Nissan. Renault ima s 43,3 odstotka največji del japonskega proizvajalca, ki je globoko v rdečih številkah.

Francoska država skuša pomagati Renaultu, kolikor se le da, dobili so posojilo 5 milijard evrov. Konec maja so napovedali odpuščanje 15 tisoč ljudi po celem svetu.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
7even77
Težava je seveda tudi Renault sam - s svojo trenutno paleto modelov, ki nikakor ne dosega prodaje, ki bi si je proizvajalec želel.Vse skupaj držita nad vodo še najbolj gospodarski in nekoliko EV del (Zoe), oboje pač v službi flotnih uporabnikov (niti ne lastnikov). Twinga tako praktično ni, dokaj nenavadno je, da tudi prenovljeni Clio ni ravno zadetek v polno, višje po lestvici se niti ne bom vzpenjal. Nissan, po drugi strani, v prodajni paleti v EU niti modelov samih po sebi nima toliko, da bi bil zgolj samo to vzrok za Renaultovo potopitev. Nikakor. Prihajajo pač računi iz preteklosti, kupci pa (domnevam) vendarle vidijo, da zgolj embalaža nekega modela ne zrcali nujno tudi nje vsebino. Tu se za mnoge stvari zelo hitro zaključijo. Pravzaprav se jim nekako ponavlja tista znana zgodovina iz sredine 80-ih, ko se je dogajalo marsikaj (in kvazi reševalo celo z umorom vodilnega...), meni osebno je tako še najbolj zaskrbljujoča malce negotova usoda obrata v NM. Ne vem, morda pa se vse še obrne.
31.7.2020 8:11:23
klemens
Mislim, da Renault ne bo edini, ki bo končal v rdečih številkah. Pestri časi se obetajo. Napovedi o odhodih določenih znamk iz teritorija EU...Prodaja Dacie bo verjetno reševala delno finančno stanje, čeprav je tam najmanj dodane vrednosti.
31.7.2020 8:50:22
alfafil
Ma preveč je znamk in modelov, klestenja stroškov, cene pa letijo v nebo. Avtoindustrija potrebuje reset.
31.7.2020 10:18:42
Jože
Renault sam po sebi ni slab, a ko vidim tisto kartico za ključ, me vse mine...
31.7.2020 16:05:55
skrivo
Ne verjamem, da bo še kdaj prodaja avtov tolikšna kot je bila. Covid-19 gor ali dol, poglejte najmlajše, samo bulijo v pametne telefone, za avte jim čist dol visi; ta prihajajoči folk ne bo kupoval avte s tako strastjo (večina jih sploh ne bo imela - oni v mestih vsekakor ne) kot smo to počeli mi, ki smo sedaj že bolj srednjih let. Posledično bo cena na enoto (1 avtomobil) počasi šla gor, ker ona menedžerska banda ne bo pripravljena niti za cent popustiti pri svojih bolano visokih plačah in nagradah.
31.7.2020 18:26:57
spartan
Hja, kriza je. Vsi avtokoncerni so zadolzeni. Le kot primer, VW je dolzan 168 mrd. €.
31.7.2020 21:27:46
1-2-3
No dejstvo je da marsikomu mlademu ni, da bi “viselo” dol za avto, je pa res da je v teh časih za marsikoga nov avto že kar luksuz. Stroški za avto so ogromni, če kupiš avto ranga clio/polo pa da ga ne vzameš ravno z osnovno opremo skoraj brez radia in klime je cena takoj okrog 15k. Pa potem zavarovanje in registracija je vsaj v prvih letih ko je avto še bolj nov skoraj takoj blizu 1000€. Potem pa še servisi, gume... Za mene recimo je mesečni strošek bencina za v službo nekje okrog 120 eurov plus 80 eurov za parkiranje v službi. To je 200 eurov na mesec samo da pridem v službo in iz nje ter tam parkiram. Če pogledam na drugi strani ceno LETNE vozovnice za medkrajevni bus na moji relaciji je pa 650 eurov. Stvar, ki rešuje avtomobilsko industrijo v SLO je, da je slovenski javni promet bodisi obupno počasen, bodisi ima popolnoma nepraktične vozne urnike... ali pa oboje. Je pa res, da v Sloveniji kar dobro deluje trg rabljenih vozil.
1.8.2020 12:34:13
alfafil
Jaz ne poznam "polnoletne" mladine, katero ne bi zanimal avto. Poglejte koliko pleha je pred študentskimi domovi, tudi višjega ranga (atijevo darilo, najbrž).
1.8.2020 12:59:24
Lovro7
No, nekaj na forumu nas spada med "mladino." Če bi avtoindustrija živela samo od strasti, bi bla to zlo nišna zadeva. Večini je avto predvsem transportno sredstvo. Samo za transport pa so vedno boljše alternative. Precej kolegov, ki študirajo v ljubljani se zanaša na prevoze, po mestu pa bicikl, avtobusi in avant2go. Nov avto do kakega 30 leta itak ne pride v poštev. Tisti ki mamo avte, pa so rabljeni, al pa če komu ati kupi za diplomo. Tak da ni vprašanje pomanjkanja strasti, ampak sredstev. Je pa res, da se generacije usmerjajo v družboslovje, tako da vedno manj mladih cele vikende šraufa jugote in pejeke
1.8.2020 15:51:56
shark911
Ja full mladih je pametnih,da ne rabijo avtomobila,da jim zadostuje javni prevoz....a dej ne me zajebavat no,kako bo pa tak babo na morje peljal,na kolesu?? In potem si taki pametnjakoviči sposojajo avto ali pa nonstop fehtajo,da jih kdo kam pelje,ali jim kaj pripelje....in potem ti še pametujejo,da oni "avta ne rabijo,se ne splača"
1.8.2020 16:28:34
RUNC
@shark911; Jaz sem si tudi prvi avto kupil po prvi ali drugi plači v službi. Pri nas sta bila dva avta pri hiši in se je vedno dalo dogovoriti. Pač ja, sem tudi sam kot 16-letnik bil prepričan, da bom ob izpitu še kak avto kupil, a ko mi je stric povedal koliko te stane avto na leto (pa sem imel v mislih recimo kak 15 let star Renault 5 ali golf 2), sem to idejo opustil - zaslužil sem samo tisto kar sem delal med poletji po dva meseca. Drugače pa vsak po svoje, eni smo komaj čakali na izpit in uradno samostojno vožnjo, drugi pa ne. Danes je verjetno podobno, s tem da se dejansko delež drugih povečuje.
1.8.2020 19:30:04
alfafil
Najbrž še res povečuje, ampak, v slo to še ni tako opazno, verjetno tudi zaradi neprimerne infrastrukture.
1.8.2020 20:41:45
Jurica
Po drugi strani pa je na trgu rabljenih vozil toliko opicij da glava peče. Za 500€ je lahko danes že vsak mobilen. Problem so in vedno bodo novi avtomobili, ki se dražijo iz modela v model. En fakin golf te pride vsaj 24k€. Če hočeš pa npr. kašnega modernega SUVja pa so cene tudi 40k€ in več. Še par let nazaj si lahko za nekaj tisoč € več kupil malo stanovanje. Ne vem standardi gredo gor kupna moč pa močno dol. Tudi pametni telefoni so kar čez noč postali 1000€+ mislm wtf
1.8.2020 21:21:59
7even77
Ja, avtomobil danes, očitno, bolj kot potreba (ker se večina vedno nekaj znjade na račun tistih drugih) postaja neki mali prestiž. Po drugi strani, kot rečeno, za moderen telefon dati (pa čeprav na dveletno vezavo) 1000€ in še nekaj več, niti ni tako bogokletno, kot pa si za enak znesek na parkirišče pripeljati avto, ki ti bo omogočal precej verjetno tako koristnega, kakor tudi marsikdaj potrebnega, pa konec koncev tudi lepega. Za začetek vsaj. Seveda in kot zapisano - vse to je potrebno vsaj primerno vzdrževati in ja, da se tudi brez, kot še na marsikaterem drugem področju, a dejansko koliko časa in na kakšen način... No, tu pa se mnoge zgodbice kar hitro nehajo.
2.8.2020 10:26:07
alfafil
Ne razumum kdo rabi telefon za 1000€, razen, da se postavlja z njim. Ampak, enako lahko rečemo tudi za avtomobile.
2.8.2020 15:04:00
7even77
Se kar zelo strinjam s tem.
2.8.2020 16:19:42
tyros
Kolikor preberem v različnih medijih je to pri vseh znamkah približno enako ali vsaj podobno, seveda pa vsi tudi pozabljajo kolikšne bajne dobičke pa so si leta razdeljevali in bogateli na račun avtomobilov tako , da to sedanje jokanje in stokanje sploh ni na mestu , žalostno je samo to, da bodo to seveda plačali zaposleni in tisi delavci spodaj, gospodje lastniki in menedžerji pač ne bodo kaj veliko prikrajšani v svojih brezmejnih prihrankih.
2.8.2020 22:14:04
aichi
Če vemo, kako je cena avtomobila sestavljena in da razvoj in izdelava vzameta le 40 %, pol je večinoma vse jasno.
2.8.2020 23:39:22

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija