
Naslednjo fazo poslovnega načrta bo na dogodku Renaulution 14. januarja predstavil Luca de Meo. Po poročanju Reutersa je del načrta elektrifikacija flote in oživitev Renaultove dediščine. Oboje naj bi bilo združeno v električnih verzijah klasičnih modelov Renault 4 in 5.
Renault 4, Katrca, je bila proizvajana med leti 1961 in 1994, vseskozi pa je ohranjala bolj ali manj enako podobo. V času nastanka je bila izjemno inovativen avto, imela je pogon na prednjih kolesih, zložljive zadnje sedeže in plosko nakladalno dno. Ni znano, kakšna naj bi bila njena sodobna različica, utegne pa biti križanec.
Drugi Renaultov retro električar bo posodobljen Renault 5, ki je bil v svoji prvotni obliki proizvajan skozi dve generaciji med leti 1972 in 1996, narejenih pa je bilo več kot 5,5 milijonov primerkov. Glede na njegovo obliko obstaja velika verjetnost, da bo sodobna Petka mestna kombilimuzina.
Električni Katrca in Petka bi lahko bili zgrajeni na platformi Renault Zoe ali platformi CMF-EV zveze Renault-Nissan-Mitsubishi.



