
Evropska unija je z lanskim letom uvedla strožje predpise o dovoljeni količini izpustov ogljikovega dioksida glede na floto posameznega proizvajalca. S tem želijo avtomobilsko industrijo spodbuditi k čim hitrejši preusmeritvi v proizvodnjo električnih vozil.
Volkswagen je v lanskem letu sicer občutno povečal prodajo električnih avtomobilov. Prodali so 315.400 primerkov, leto pred tem pa le 72.600. Količino emisij so sicer znižali na povprečje 99,8 g/km, dovoljena količina njihove flote pa bi bila 99,3 g/km.
Končne številke mora še potrditi Evropska komisija, ki bo tudi določila višino kazni. Predviden znesek je 95 evrov kazni za vsak presežen g/km po prodanem vozilu.
Direktor skupine VW Herbert Diess je kljub temu zadovoljen z napredkom, saj dokazuje, da je koncern na dobri poti k ogljični nevtralnosti.
»Za las smo zgrešili cilj flote za leto 2020. Skupina bo v tem letu lansirala še privlačnejše električne modele, ki nam bodo pomagali doseči cilj v letošnjem letu,« je Diess optimističen. Lanski dosežek je predvsem zasluga dobre prodaje modela ID.3 in Audijevega modela e-tron.




