
Kot so zapisali pri Fordu, Ranger MS-RT ima izhodišče pri verziji Wildtrak, kar pomeni bogat seznam serijske opreme, dodatno pa so tega obogatili z ročno izdelanim sprednjim delom, ki ga krasi maska s satovjem in učinkom ogljikovih vlaken ter integriranimi meglenkami. Pozornost nase vlečejo še lahka 20-palčna OZ Racing platišča, v ponudbi bodo tri zunanje barve (Frozen bela, Sea siva ali Agate črna), poseben poudarek pa zagotavljajo pokrovi zunanjih ogledal z učinkom ogljikovih vlaken, aerodinamični transportni nosilci in številne oznake MS RT.
Podoba potniške kabine ostaja bolj ali manj nespremenjena, opazne spremembe so le oranžni šivi na usnjenih sedežih, oznake MS-RT na predpražnikih in oblogah pragov pa zagotavljajo občutek izdelave po meri. Verzija MS-RT bo opremljena z najzmogljivejšim motorjem iz ponudbe, ki ga med drugim uporablja tudi Ranger Raptor. To pomeni, da bo pod sprednjim pokrovom vgrajen navit dvolitrski dizel z 213 konji, povezan z desetstopenjsko avtomatiko.
Pri slovenskem zastopniku Forda pravijo, da je ta avto namenjen tudi za Slovenijo (predvidoma poleti), a dokončna odločitev še ni znana, saj se morajo s tovarno pogajati za ustrezno ceno. Če ta ne bo primerna trgu, potem tega orjaka pri nas ne bomo videli.