Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Tudi Fordovi avtomobili v Evropi samo še na elektriko
Novice   |   Popoln preobrat
Tudi Fordovi avtomobili v Evropi samo še na elektriko
Američani so danes sporočili, da bodo v naslednjih nekaj letih močno spremenili poslovanje evropske podružnice, kar med drugim pomeni, da se dokončno poslavljajo od bencinskih in dizelskih motorjev.
Peter Pirkovič Ford
17. februar 2021 | 14:59:00

Pri teh novih napovedih gre izključno za osebna vozila, to pa pomeni, da bodo najkasneje do leta 2026 iz ponudbe umaknili vsa vozila izključno na fosilna goriva in jih nadomestili z elektriko in hibridi. Tudi slednji ne bodo dolgo živeli, saj se ti iz ponudbe umikajo do leta 2030. Tako bodo pri Fordu v manj kot desetih letih ponudbo osebnih vozil sestavljali samo še električarji. Pri novih spremembah bodo izjema gospodarska vozila, med katere sodi na primer Ranger. Ta bo še vedno na voljo z dizelskim motorjem, a bo najnovejša generacija razvita v sodelovanju s Volkswagnom. Pri Fordu napovedujejo, da se bodo navade kupcev tudi v tem razredu v prihodnje precej spremenile. Namreč, ocenjujejo, da bo do 2030 več kot dve tretjini teh vozil opremljenih z električnim oziroma priključno-hibridnim pogonom.

Šef Fordove podružnice, Stuart Rowley, je napovedal, da bodo v tovarno v Kolnu investirali milijardo dolarjev svežega denarja, da bi proizvodne procese prilagodili električnim avtomobilom. Prvi električni avto iz te tovarne, za katerega so pogonsko tehniko zagotovili pri Volkswagnu, bo na ceste zapeljal sredi leta 2023. Še pred tem v prodajne salone pripelje Mustang Mach-E. 

Da večina avtomobilskih proizvajalcev, ki poslujejo v Evropi, tako hiti v tektonske spremembe, gre vzrok iskati v drastičnemu zniževanju izpusta emisij, ki ga narekuje Bruselj. Na tak način se izognejo kaznim in prevelikim stroškom, ki bi bili povezani s prilagoditvami bencinskih in dizelskih motorjev na nove emisijske standarde.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
skrivo
Ko sem pred 10 leti nabavil prvega EVja, si kaj takega še v sanjah nisem mogel misliti. Krivec je seveda Elon Musk, v pozitivnem smislu. Ampak vzporedno bi morali pospešeno začeti graditi nuklearne, sončne in vetrne elektrarne ter energijske hranilnike (voda na bregu in/ali baterije), drugače bo ravno čez kakih 10 let problem vse te milijone EVjev nafilat. Ker se to v demokraciji ne more zgoditi, bodo leta 2030 ugotovili, da bodo hibride še nekaj let proizvajali (moja predikcija). Kitajci pa bodo vse to tudi prvi udejanili, ampak tak lahko, ker ni demokracije v takem smislu kot je pri nas.
17.2.2021 18:12:03
IcEmAn
Ja, res je hecno, ko so še 10 let nazaj nekateri zgolj "tipali" z elektriko - je ni noben proizvajalec jemal preveč resno (razen kake Toyote s hibridi), danes naj bi pa taisti že kar takoj pokopali klasične motorje (najprej dizle in čez čas tudi bencinarje). Pa nisem proti elektriki, ampak da se zadeva uvaja postopoma lepo počasi, ne pa kar nekaj na silo v parih letih (kot to želijo proizvajalci). Očitno jim gre uspeh Tesle v nos.....
17.2.2021 20:27:46
matt0
Elektrika je "in" pri vlagateljih, zato ima Ford te ideje, prejšnji teden Jaguar itd, nič drugega. Plani bodo podaljšani, Ford se lahko v tem času tudi umakne iz EU pa se jim tudi ne bo poznalo. Prav tako Jaguar s tistimi 300 avtomobili, ki jih letno prodajo
17.2.2021 20:39:54
spartan
Avtomobilisti so "zavohali" dobicke, cene elektricarjev pa trenutno niso normalne. Ko se bo ta val drzavnih subvencij polegel, se bo stanje razjasnilo. Poleg tega je ena od strategij obnovitve gospodarstva "zelen in trajnostni razvoj ter digitalizacija". Lepe subvencije na ta racun, Slovenija bo dobila 5 mrd. €. Upam, da s tem denarjem ne bomo gradili se enega TES-a.
17.2.2021 22:42:21
spartan
Osebno sem proti vetrnim elektrarnam v Sloveniji, razen na nenaseljenih podrocjih. Soncne el. pa podpiram, na ta nacin bi lahko kar dosegli zmanjsanje skodljivih emisij. Ampak naj ze za vraga povisajo omejitev kW moci elektrarn. ...nasa birokracija je tukaj zaostala.
17.2.2021 22:44:30
skrivo
Spartan: imaš prav, vetrne elektrarne tam kjer ni nikogar blizu, ker ropota. Je pa res, da v SLO vetra skorajda ni, samo proti primorski malo piha, ostalo je nula. Solarnega potencial imamo pa neskončno več kot vetrnega, vendar ne veter pa ne sonce brez giga ali celo tera hranilnikov energije (voda na breg in baterije) nista rešitev, energetiki se tega zavedamo. Imamo le vodni hranilnik Auče s kapaciteto hranjenja 2500 MWh, kar je nekaj, vendar nič v primerjavi s tem kar bi rabili, da povečamo solarni/vetrni izplen ali celo preživimo zimo.
18.2.2021 18:38:20
spartan
Izplen naše solarne elektrarne za 1 leto je 1 MW viška, 11 kWh je celotna elektrarna. Zlahka bi lahko imel 20 kWh. Torej bi bilo letno vsaj 10 MW viška. El. avtomobil bi se izplačal.
23.2.2021 8:58:42
spartan
@skrivo....koliko pridejo hranilniki el. energije? Tu sem čisto bos s podatki
23.2.2021 8:59:41

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija