Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Električna preobrazba bi pomenila izpad milijone delovnih mest
Novice   |   Šef Toyote
Električna preobrazba bi pomenila izpad milijone delovnih mest
Akio Toyoda je na nedavni konferenci opozoril, da je odločitev o prehodu na popolno elektromobilnost na drugi strani uničujoča za gospodarstvo.
Peter Pirkovič Toyota
22. september 2021 | 11:34:00

Japonska si želi, da bi do leta 2050 postala ogljično nevtralna, pri čemer največji delež predstavlja avtomobilska industrija oziroma prehod iz motorjev na notranje izgorevanje na električni pogon. Ta scenarij naj bi se zgodil že do leta 2030. 

"Japonska je izvozno odvisna država," je dejal Toyoda. "Nekateri politiki so mnenja, da moramo vse avtomobile spremeniti v električna vozila, saj da je sedanja avtomobilska industrija zastarela, vendar menim, da temu ni tako. Za zaščito delovnih mest in življenja Japoncev se mi zdi potrebno uskladiti našo prihodnost z dosedanjimi prizadevanji."

Po poročanju Auto News je Toyoda ugotovil, da Japonska letno proizvede približno 10 milijonov vozil, od tega jih približno polovico nameni izvozu. Napovedi kažejo, da bi Japonska do leta 2030 skupno na letni ravni sestavila še vedno okrog 8 milijonov vozil z motorji z notranjim izgorevanjem, vključno z navadnimi in priključnimi hibridi.

"To pomeni, da bi bila izgubljena proizvodnja več kot 8 milijonov enot, avtomobilska industrija pa bi lahko tvegala izgubo večine 5,5 milijona delovnih mest," je zatrdil Toyoda. Hkrati ostaja trden v svojem prepričanju, da so hibridna vozila še vedno pomembna premostitvena tehnologija za prehod na električna vozila in so še posebej pomembna na trgih brez obsežne infrastrukture za polnjenje.

"Pri doseganju ogljikove nevtralnosti je sovražnik ogljikov dioksid in ne motorji na notranje izgorevanje," je še dodal Toyoda. 

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
spartan
Ni mu za investirati
23.9.2021 8:30:23
spartan
Ima pa prav glede izgube delovnih mest, zagotovo se bo število zaposlenih zmanjšalo tako pri Toyoti kot pri poddobaviteljih. Kaj bodo vsi ti ljudje delali - nimam pojma. Tista politična izjava, da bomo ustvarjali ekološka delovna mesta, je povsem mimo. Ko delovno mesto namreč izgine, ga ni več nazaj.
23.9.2021 8:34:58
skrivo
Ni res, delovnih mest bo kvečjemu več, mogoče govori tip samo za Toyoto, ki je zaspala in se bo s takim šefom pač pričela potapljati in poskedično bodo rabili manj delavcev. Ampak toyotine odvečne delavce bo z veseljem sprejela konkurenca.
23.9.2021 23:42:33
Macolar
V bistvu imajo pri Toyoti prav kar se tiče prehoda. Trenutni električni avtomobili so glede na ceno bistveno preslabi kar se tiče dosega, kolikor vem in je bilo tudi tu že večkrat omenjeno je sploh avtocesta njihova ahilova peta. Tudi polnjenje še vedno traja več minut in niso vsi ljudje naklonjenji kafetkanju v tistem času ko je avto na life supportu. Z takimi izjavami pa si poskušajo predvsem izborit neke normalne pogoje za hibride, da jim nebi npr. EU ekofanatiki nabili dajatev in penalov.
24.9.2021 11:46:05

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija