Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Brigdestone se pripravlja na električno prihodnost
Novice   |   Pnevmatike
Brigdestone se pripravlja na električno prihodnost
V pričakovanju vse intenzivnejše elektrifikacije avtomobilske industrije se na segment električnih vozil osredotoča tudi Bridgestone, eden vodilnih proizvajalcev pnevmatik.
Urša Prosenjak
23. september 2021 | 0:28:00

Podjetje si je zastavilo drzen cilj: do leta 2030 bodo gume za električna vozila predstavljale 90 odstotkov njihove prodaje.

Bridgestone ne bo več tekmoval z nizkocenovnimi kitajskimi in južnokorejskimi znamkami. Še letos nameravajo zaključiti proizvodnjo cenejših gum za konvencionalna vozila v Evropi. Tam bodo namreč najprej preoblikovali proizvodnjo klasičnih pnevmatik v proizvodnjo pnevmatik za električna vozila, kasneje pa se bo to zgodilo še s proizvodnjo na Japonskem, v ZDA in v Južni Ameriki.

Gume za električna vozila so 20 odstotkov lažje in imajo 30 odstotkov manj upora. Bridgestone že dobavlja tovrstne gume določenim proizvajalcem, ki so se že uveljavili v segmentu električnih vozil, denimo Volkswagnu za njihovo linijo ID. V letu 2023 nameravajo povečati dobavo evropskim znamkam in začeti s prodajo končnim potrošnikom.

Bridgestone načrtuje tudi dobavo pnevmatik prihajajočemu Fiskerjevemu električnemu športnemu terencu, ki naj bi ga začeli proizvajati konec prihodnjega leta. Prav tako želijo izdelovati pnevmatike za električne tovornjake.

Pnevmatike z nizko porabo goriva za bencinska vozila trenutno predstavljajo 80 odstotkov Bridgestonove prodaje pnevmatik za osebna vozila.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
shark911
"Gume za električna vozila so 20 odstotkov lažje in imajo 30 odstotkov manj upora"...ta stavek mi ni logičen...prvič: zakaj bi bile gume za EV-je lažje,če so pa že sami EV avtomobili težji od bencinarjev/dizlov? Drugič: upor je odvisen od sestave gume,in je premosorezmeren z oprijemom! Guma z dobrim oprijemom ne more imeti hkrati še nizkega upora.
23.9.2021 10:59:47
roberto
To tudi meni ni najbolj jasno. Električarji so kar občutno težji od običajnih, tako da guma mora biti temu primerno ojačana. Vsekakor pa bo cena teh gum "za električarje" višja.
23.9.2021 13:56:05
DarkoLazic1998
Ekološka tesla s svojimi pospeški uniči gume v manj kot 10tisoč kilometrih oni se pa grejo ekologijo z manjšim kotalnim uporom na 20 colski pnevmatiki paradoks 21. stoletja
23.9.2021 19:40:08
skrivo
Naš poštar je uničil gume (obraba do špage) na Pandi s par konjev moči v 5.000km, tako da če ima en avto velik navor in moč še ni rečeno, da bodo gume hitro zlizane. Važno je, da lepo voziš, na rahlo in potem gume držijo kar nekaj časa.
23.9.2021 23:27:41
shark911
Zdaj si naštel dva ekstremna primera Govorimo o neki povprečni vožnji. Že če pustimo navor n samo pogledamo težo EV-jev,ki je višja od teže navadnih evtomobilo,ni nobene logike,da bi bile gume 20% lažje...kako lahko lažja guma prenaša večjo težo brez konkretnih posledic za njeno življensko dobo?
24.9.2021 12:37:24

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija