Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...

Prehod na elektriko lahko prinese težave

Luca de Meo

Luca de Meo - Prehod na elektriko lahko prinese težave
Sledi nam na
  
Deli zgodbo na
13.5.2022 2:44:00

Prvi mož Renaulta svari pred prenagljeno elektrifikacijo.

Urša Prosenjak

Direktor Renaulta Luca De Meo je v svojem govoru pri The Financial Times Future of Car Summit v Londonu opozoril, da se z uvajanjem povsem električnih avtomobilov ne mudi. Čeprav je podjetje zavezano električni prihodnosti, pa De Meo opozarja, da bi prehitra elektrifikacija lahko privedla do neželenih posledic za okolje, težavo pa predstavljajo tudi visoke cene električnih avtomobilov.

De Meo je odkrito priznal, da čeprav električna vozila morda zadostijo povprečnim zahtevam voznikov, pa niso primerna za daljše vožnje. Šef Renaulta je dodal, da je treba med postopkom od proizvodnje do recikliranja skrbno pretehtati izpuste CO2 električnih vozil in ne gledati le površnih podatkov o porabi električne energije med vožnjo.

Poleg tega De Meo meni, da bi strogi predpisi za električna vozila, ki bodo začeli veljati na trgih po vsem svetu, lahko škodovali okolju, saj bi ustavili naložbe v izboljšanje obstoječih motorjev z notranjim izgorevanjem.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
alfafil 13.5.2022 9:12:42
Zgrešena politika, eni se je očitno zavedajo, ampak, žal ne tisti, kateri bi se morali.
7even77 13.5.2022 9:52:37
Namenoma si, z drobcem naivnosti, mislim, da je za zavedanje vendarle na voljo še neka malega časa. Bolj pa zgolj upam na to.
RenaultF1 13.5.2022 10:39:32
No koncno je nekdo le povedal bobu bob, sicer premalo odlocno ampak tu ga celo razumem zakaj.
alfafil 13.5.2022 12:04:17
No, to že lep čas trdi tudi Toyota.
skrivo 13.5.2022 18:09:17
To pravijo tisti, ki nimajo kaj ponuditi kupcem (enako kot Toyota), a ni to zanimivo Podobni boj so pred več kot 100 leti bili kočijaši s pojavom kočij brez konjev in opoščanje konjev je potekalo lepo postopoma in enako bo tudi pri elektrifikaciji prometa, ki bo trajal 50 let in več, 100% prehoda pa nikoli ne bo, ker za to ne bo potrebe (nek del transporta bodo itak pokrivala sintetična goriva), tako kot nikoli ni izginil konj s kočijo!
jjs 13.5.2022 19:36:31
Marsikatera dilema bo ob skladnem razvoju osebne mobilnosti čisto v redu rešena. De Meo omenja problematiko "daljših voženj". Kaj je to? Morda govori o razdaljah, pri katerih leta 2030 ne bo nikomur padlo na pamet, da bi jo opravil z avtom, ampak bo šel na avion ali vlak ali hyperloop, avto pa bo uporabil za pot od postajališča/letališča do ciljne podzemne garaže ali točke, kjer si bo vzel, ne vem, e-skiro.
aichi 13.5.2022 19:47:03
Daljša vožnja je recimo it iz Ljubljane do Beograda, ali v uno smer na Dunaj, Prago ali na sever v Frankfurt, tja ne greš z letelom, sploh pa imamo nov problem, kako pa mislite, da bodo letala re4šila prehod na elektriko, ne bodo ga!
alfafil 13.5.2022 23:00:58
Skrivo, verjamem da Toyota ve kaj dela. Ne hiti, z razlogom. V bistvu je prva začela s postopno elektrifikacijo že dolgo pred vsemi s hybridi, kateri so še zmeraj, po mojem mnenju, trenutno boljša opcija.
skrivo 14.5.2022 0:20:53
Toyota ravnokar spravlja na trg čistega električarja in to dobrega! To je znak, da imajo tudi drugi prav; naj bo mix vsega in pač vsak izbere sebi najprimernejšo vrsto avtomobila in je OK. Če sta pri hiši dva avtomobila, je pa trenutno v večini primerov najbolje, da je en čisti električar, drugi pa samo z mašino (morda preizkušen navaden hibrid (npr. Toyota), če cena ni previsoka)).
skrivo 14.5.2022 0:35:35
Aichi, točno tako! Do krajev kot si jih navedel je energetsko zelo potratno uporabiti letalo, ki kuri enormne količine goriva (CO2 + vse ostalo). Greš kako uro prej od doma pa je. Vam pa iz praktičnih izkušenj povem, da so brezskrbne dolge vožnje na elektriko praktične le če potuješ s Teslo, ker imajo Superchargerje. S kakim drugim električarjem moraš dolgo pot dobro načrtovati, saj različne hitre polnilnice zahtevajo različne načine plačil, instaliranih aplikacij, RFID kartic in podobne navlake. Z vsem kahko plačaš štrom samo s kešom in kreditno kartico (brez fu**ing aplikacije) ne. To je največje sranje hitrih polnilnic, ki niso Tesline. In če tu ne bo posegla EU, ne bo bolje, ker se zadaj bije boj za prevlado na nastajajočem trgu - saj ni nič drugače kot pri biznisu s fosilnimi gorivi...
macolar 15.5.2022 20:51:00
Kar se tiče kupovanja električnih vozil in njihovih subvencij bi moralo biti tako da se mora kupec odpovedati staremu vozilu na bencinski pogon pri uveljavljanju le-te. Potem bi se nekako videlo koliko je zaresnih navdušencev ki so pripravljeni na korak v prihodnost. Sam sem iskreno še vedno skeptičen. To kar prodajajo trenutno je za tako ceno absolutno premalo in preveč riskantno.
© Copyright 1999-2021 Avtomanija