Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...

Labodji spev za korejskega posebneža

Hyundai

Hyundai - Labodji spev za korejskega posebneža
Sledi nam na
  
Deli zgodbo na
21.6.2022 0:14:00

Julija se poslavljata kar dva Hyundaijeva modela, prvi Ioniq in nenavadni asimetrični Veloster.

Artur Švarc

Slovo prvega Ioniqa je razumljivo, saj so električni nasledniki s številko za imenom močno potegnili karavano korejske električne revolucije. Na drugi strani se bo julija po 11 letih poslovil rahlo manj srečni Veloster.

Avto je bil v z veliko navdušenja predstavljen v začetku 2011 in je bil poseben zaradi svoje asimetrične razporeditve vrat, ena na desni in dve na levi. Razlog za konec zgodbe je seveda jasen - majhne prodajne številke. Veloster kot štirivratna kombilimuzina je bil precej blizu klasiki i30, kot športnik in nagnjen k ljubiteljem kupejev pa je bil preveč nenavadno oblikovan. Tudi asimetrična vrata so bila za večino trgov na napačni strani, ker je potnik zadaj izstopal na cesto in ne proti robu oziroma pločniku. Niti Veloster N ni prinesel preobrata,  na domačem trugi so lani prodali le 510 primerkov, letos do konca aprila pa le 99.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
jjs 21.6.2022 6:17:25
Asimetričnost vrat? Spomnim se, da je Car Magazine Korejce hvalil, da v ima Veloster nasprotju z "angleškim" Mini Clubmanom vrata na (zanje) pravi strani. To je veljalo tudi za druge trge. Veloster je imel vedno, ne glede na trg in stran volana, 1 vrata na voznikovi in 2 na sovoznikovi strani, torej tam, kjer je pločnik. To potrjuje tudi Wikipedia.
7even77 21.6.2022 6:49:07
In tudi pričujoča fotografija. Angleži, Avstralci in še kdo (recimo) pa so gotovo izstopali na "napačni" strani - na cesto torej (če že so).
klemens 21.6.2022 13:44:07
Veloster mi je bil kul, ravno toliko drugačen, da mi je padel v oči. Pogrešal sem pri nas še Genesisa coupe. V Nemčiji je bil naprodaj pri nas pa ne. Verjetno je bil nezanimiv za naš trg, čeprav se spomnim kako veliko je bilo Scoupejev, ter kasneje Coupejev pri nas.
© Copyright 1999-2021 Avtomanija