
Labodji spev za korejskega posebneža
Hyundai

Julija se poslavljata kar dva Hyundaijeva modela, prvi Ioniq in nenavadni asimetrični Veloster.
Slovo prvega Ioniqa je razumljivo, saj so električni nasledniki s številko za imenom močno potegnili karavano korejske električne revolucije. Na drugi strani se bo julija po 11 letih poslovil rahlo manj srečni Veloster.
Avto je bil v z veliko navdušenja predstavljen v začetku 2011 in je bil poseben zaradi svoje asimetrične razporeditve vrat, ena na desni in dve na levi. Razlog za konec zgodbe je seveda jasen - majhne prodajne številke. Veloster kot štirivratna kombilimuzina je bil precej blizu klasiki i30, kot športnik in nagnjen k ljubiteljem kupejev pa je bil preveč nenavadno oblikovan. Tudi asimetrična vrata so bila za večino trgov na napačni strani, ker je potnik zadaj izstopal na cesto in ne proti robu oziroma pločniku. Niti Veloster N ni prinesel preobrata, na domačem trugi so lani prodali le 510 primerkov, letos do konca aprila pa le 99.


