Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...

Znane slovenske cene za prvo električno Toyoto

Napoved

Napoved - Znane slovenske cene za prvo električno Toyoto
Sledi nam na
  
Deli zgodbo na
23.6.2022 0:48:00

Toyota bZ4x se sredi prihodnjega meseca predstavlja slovenskim kupcem, še pred tem pa so nam iz Toyote posredovali natančen cenik.

Peter Pirkovič Toyota

Električar, ki v dolžino meri 4,69 metra, je izdelan na arhitekturi e-TNGA, med premama ima vgrajeno baterijsko enoto s kapaciteto 71,4 kWh, ki bo na papirju zagotavljala 450 kilometrski doseg. Kupci bodo lahko izbrali dvokolesno gnano verzijo z enim električnim motorjem (pogon spredaj), ki bo razvijal 150 kilovatov moči, ali štirikolesno gnano različico. Slednja bo imela vgrajen po en 80-kilovatni elektromotor na sprednji in zadnji osi. V obeh verzijah bo najvišja hitrost omejena na 160 km/h. 

Najosnovnejša verzija modela bZ4x s paketom Elegant, ki ima tovarniško deklariran tudi največji doseg (512 km), v Sloveniji stane 52 tisoč evrov, medtem ko štirikolesno gnana verzija stane 54.900 evrov. Podroben cenik z natančnim seznamom serijske in dodatne opreme, objavljamo v posebni PDF datoteki.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
7even77 23.6.2022 4:45:58
Ni še tako zelo dolgo nazaj, ko so tile rekli, da ne, (zgolj) elektrika pri njih že ne, hibridnost je tista, prava pot. No, evo...
alfafil 23.6.2022 8:58:23
Saj hibride razvijajo naprej, zdaj je 5. generacija zunaj. Razvijajo tudi vodik, kot tudi EV. Imajo odgovor na vse.
IcEmAn 23.6.2022 19:38:07
7even77, mislim, da si ti malo narobe razumel. Ne da (zgolj) elektrike pri njih ne bo, ampak da po njihovem mnenju to ni prava pot. Do 2035 se lahko sicer še marsikaj spremeni - ali pa tudi ne. V tem primeru jim (zgolj) hibridnost po tistem letu ne bo nič koristila.
skrivo 23.6.2022 22:50:00
Menim, da je prav, da proizvajalci ponujajo različne opcije pogonov, vsak kupec pa si izbere sebi najbolj primernega. Kaj bo prevladalo? Najverjetneje bomo imeli miks vsega na trgu še zelo dolgo. Tista o prepovedi prodaje vozil z notranjim izgorevanjem po letu 2035 je pa itak najbolj glupa kar so si jih kdaj izmislili v Bruslju - itak, da ne bo izvedljivo, pa če bi se vsi trudili in 13 let delali samo na ukinjanju ICE vozil oz. na proizvodnji EV-jev. Tako enormnega preobrata se pač ne da narediti v nekaj letih in pika. Jaz to vem danes, uni v Bruslju pa bodo to spoznali čez 10 let.
7even77 24.6.2022 7:11:13
.@Ice, sem tudi jaz potihoma upal, da sem (le) narobe razumel. A nisem - namreč, do pred časom še direktor Toyote Adrie je tudi moj prijatelj. In ko sva že pred leti govorila na to temo, mi je zagotavljal, da to ne da ni le napačna pot, za Toyoto je tudi povsem nesprejemljva. Takrat se mi je to zdelo nenavadno, a sem nedvoumno pojasnlo takrat prvega človeka za prodajo teh vozil za naše in področja nekdanje YU pač sprejel. Potem se mi je vse skupaj zdelo še malo manj čudno, ko se je hibridnost pri njih le še okrepila (in ko so žal pospravili diesle za nekatere tipe svojih proizvodov). No in na vse to pa zato - danes - pač rečem, da evo, kje smo zdaj.
© Copyright 1999-2021 Avtomanija