Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...

Uspeh tovarniške obnove avtomobilov

Renault

Renault - Uspeh tovarniške obnove avtomobilov
Sledi nam na
  
Deli zgodbo na
22.6.2022 20:43:00

Renault je eno svojih tovarn namenil izključno predelavi rabljenih avtomobilov, po letu in pol pa je uspeh očiten.

Urša Prosenjak

Zdaj je Refactory, kot Renault imenuje tovarno, še vedno majhen del tovarne Flins, vendar je pričakovati, da bo posel v prihodnosti vedno bolj rasel .

Francoski proizvajalec avtomobilov je svoj program začel pred letom in pol v severnem francoskem Flinsu, kjer ima Renault tudi novo tovarno avtomobilov. S predelavani so začeli pred letom in pol, kapaciteta pa je 45.000 rabljenih avtomobilov na leto. Večinoma gre za avtomobile od treh do pet let, za katere skrbijo strokovnjaki na štirih različnih oddelkih. Zaposleni popravijo manjše vdrtine, spojijo dele, zamenjajo dele, ponovno polirajo lak in opravijo vse ostalo, kar je potrebno.

Celoten postopek obnove avtomobila je stroškovno učinkovit le, če gre za avtomobile, ki so blizu tovarne, zato pri Renaultu že razmišljajo o dodatnih lokacijah. Na vrhu seznama so Turčija, Španija in Portugalska.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
klemens 23.6.2022 0:24:09
To so naši preprodajalci osvojili že pred desetletji. Tudi totalke zrihtajo, kilometre nastavijo...
7even77 23.6.2022 5:24:51
Drži. In vse to v vedno kar najbolj preverjeno in konstantno lastni režiji, kakšna Refactory vendar, lepo vas prosim...
R78 23.6.2022 7:58:09
Glede na stanje v avtomobilski industriji bo tega v prihodnosti le še več.
shark911 23.6.2022 11:02:10
Še vedno mi ni jasno,kako je lahko ta poslovni model ekonomsko uspešen...? Ker kot razumem,oni dejansko igrajo vlogo ličarjev in kleparjev...v naslovu pa piše,da gre za predelavo rabljenih avtomobilov? Kakšno predelavo pa potrebuje 3 leta star avto?
bacco 23.6.2022 13:02:05
3-5 let star avto, ki je v uporabi v Franciji zagotovo ni kot nov. Poleg lepotnih napak ima zagotovo tudi že kak del podvozja za zamenjat, pa kak velik servis za narediti... lahko pa tudi že kaj bolj resnega. Bi rekel da so to pretežno službena vozila, ki imajo precej veliko obremenitev pa bolj minimalno vzdrževanje.
shark911 23.6.2022 13:16:35
Ja,vse razumem...in kje tukaj najdejo ekonomsko računico,da obnovijo tak zjeban služben avto,poln napak? Ker to vse lahko naredi za isto ceno tudi običajen klepar/mehanik... Razen če jim v teh Refactory obratih iz matične tovarne dobavljajo napol zastonj rezervne dele za menjavo...ampak potem je to diskriminacija običajnih kleparjev in mehanikov,ki si takih cen ne morejo privoščiti...najbolš da se potem kar vse mehanične in kleparske delavnice zapre,pa naj avtomobile popravljajo ti mojstri v tovarniških obratih...
bacco 23.6.2022 13:29:21
Oni služben avto je že (pretežno) amortiziran in je odkupna cena nizka. Predvidevam da je prednost takega tovarniško obnovljenega avta neko jamstvo oz. garancija... Sicer pa sem tole pobral na enem drugem koncu... Eden od najpomembnejših motivov vzpostavitve ambicioznega projekta tovarniške obnove rabljenih avtomobilov in predelave za vožnjo že preveč izrabljenih akumulatorskih sklopov električnih vozil v velike hranilnike energije, so vedno kompleksnejši in dražji električni avtomobili, s katerimi se morajo izdelovalci prilagajati vse ostrejšim okoljskim predpisom. Ob napovedanem ukinjanju razvoja in dobav motorjev z notranjim izgorevanjem se avtomobilska industrija seveda zaveda, da bo trg rabljenih avtomobilov doživel nov razcvet, saj si števili kupci tudi v Franciji enostavno ne bodo mogli privoščiti dovolj velikega in zmogljivega električnega avtomobila.
klemens 23.6.2022 14:24:00
Bi si upal trditi, da je ceneje, bolj enostavno in bolj zanesljivo izdelati nov avto, kot pa starega popravljat/obnavljat pri vsej tej štancariji. Govorim za tovarniške obnove. Proizvodna cena enega clia je tam okoli 5k eur (brez razvoja, marketinga itn.). Menjava vzmetenja, volanskega droga, hladilnika klime, sprednjega stekla, sedežnih prevlek, klepanje vrat in menjava luči, barvanje polovice avtomobila, poliranje itn. pa zagotovo več.
© Copyright 1999-2021 Avtomanija