Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...

Ko je Cayenne skoraj postal kabrio

Porsche

Porsche - Ko je Cayenne skoraj postal kabrio
Sledi nam na
  
Deli zgodbo na
5.8.2022 10:19:00

Porsche praznuje 20-letnico Cayenna, avta, ki je rešil tovarno. V sklopu prve generacije niso razmišljali le o klasičnem SUV.

Artur Švarc

V načrtih je bil tudi kupe (ki se je zgodil leta pozneje), podaljšana različica s tremi vrstami sedežev in kabrio. Porsche se je potem dejansko lotil kabrioleta in ustvaril maketo iz komponent, ki pa ni bila vozna, prav tako ni bilo ojačitev, ki jih potrebuje kabrio.

Streha je platnena, vrata so 20 centimetrov daljša od običajnega Cayenna, za zadek pa se niso mogli odločiti, zato so poizkusili zglajeno in oglato različico, kar se lepo vidi kot različna stran zaključka. Streha je bila pomična ročno, čeprav je imel Porsche v pripravi električni pomik.

Dva razloga sta, zakaj Cayenne Cabrio ni doživel serijske proizvodnje. Kot prvo so analize pokazale, da avto ne bo nosil dobička, kot drugo pa, obstajali so resni dvomi, da podoba avta ne bo dovolj privlačna za kupce.

»SUV kot kabrio je izziv tako iz estetskega kot prodajnega vidika,« je razložil šef oblikovanja pri Porscheju, Michael Mauer, ki pa na projektu ni delal.

»SUV ima vedno veliko in močno školjko. Ko potem odrežeš streho, dobiš zelo čudne oblike.«

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
alfafil 5.8.2022 19:24:14
Pravilno so se odločili.
© Copyright 1999-2021 Avtomanija