
Ob slavi iz filmov o Jamesu Bondu, brezčasnem italijanskem oblikovanju in odličnimi zmogljivostmi za svoj čas, Aston Martin DB5 vseeno ni bil praktično vozilo, ki bi bilo prizanesljivo do lastnikovih hobijev.
Med prvimi se je tega zavedel sam sir David Brown, prvi mož Aston Martina, ki je bil navdušen igralec pola in v prostem času tudi lovec, ko vanj ni uspel spraviti niti opreme za polo niti prevažati svojega lovskega psa.
V takšnem primeru se večina navadnih smrtnikov seveda odloči za nakup bolj praktičnega avtomobila, a legenda pravi, da je Brown prišel na sestanek nadzornega sveta tovarne kar s svojim psom in inženirjem rekel: "Naredite mi nekaj z avtom, da bo tale lahko sedel v njem."
Rezultat je bil shooting brake različica modela DB5, ki je prijala tudi očem drugih, zato so kaj kmalu pričeli razmišljati o serijski proizvodnji. Ker je bila tovarna v Newport-Pagnellu zasedena s proizvodnjo "običajnih" DB5, se je Brown za proizvodnjo dogovoril s karoseristom Haroldom Radfordom, ki je nato izdelal dvanajst modelov, štiri izmed njih z volanom na levi.
Dotični primerek je letnik 1965, s serijsko številko DB5/2273/L, doslej je zamenjal le tri lastnike in je v odličnem stanju, zato si lastnik 15. avgusta na dražbi RM Sotherby v Montereyu lahko obeta zajetno vsoto denarja.