Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Restavracija legendarnega Porschejevega dirkalnika
Zgodovina   |   Obnove
Restavracija legendarnega Porschejevega dirkalnika
Porsche je porabil leto in pol, da je popolnoma obnovil legendarni 962 C.
Artur Švarc
12. oktober 2021 | 7:43:00

Delo Porschejevega muzeja je izjemno – avto, ki je bil sestavljen 1987 za dirke, je danes videti celo bolje kot ob njegovem nastanku. 962 C so originalno naredili v razvojnem centru v Weissachu in tam so ga po treh desetletjih tudi obnovili. Leto in pol dela je prineslo čudovit primerek zgodovine, ki se je ponovno srečal s svojim originalnim voznikom, Hansom Joachimom Stuckom, njegovim dirkaškim inženirjem Norbertom Singerjem in oblikovalcem Robom Powellom, ki je bil zadolžen za podobo.

962 C je za Porsche prelomen v mnogih pogledih, bil je na primer eden prvih, ki je imel dvosklopčni polavtomatski menjalnik. Avto je 1987 s Stuckom za volanom dobil  ADAC Wurth Supercup, v naslednjih letih pa je služil v glavnem za testiranje aerodinamike v Weissachu.

Restavracija je bila zelo zahtevna, saj je Porsche moral veliko delov izdelat i na novo. Po besedah tovarne je pri tem pomagala odlična komunikacija med oddelki, saj se je praktično vse »našlo« v krogu 30 metrov znotraj tovarne.

Prenovljeni 926 C je bil prvič predstavljen pred nekaj tedni na dogodku v Porschejevem muzeju, zdaj pa bo doživel še kar nekaj ponovitev v statični in dinamični obliki, saj Porsche prihodnje leto praznuje 40 dirkanja v Skupini C.

»926 C je bil eden od parih avtov, ki sem jih vozil le jaz, brez menjave voznikov, zato sem ga lahko nastavil točno tako kot sem hotel,« je spominja Stuck.

»Takega avtomobila ne pozabiš nikoli!«

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija