Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Pet dejstev, ki jih o Fiat Pandi morda niste vedeli
Izbrskali smo nekaj zanimivih primerkov oziroma zgodb povezanih s prvo generacijo Fiat Pande, ki je bila pri življenju med leti 1986 do 2003 in pod katero se je podpisal Giorgetto Giugiaro.
Peter Pirkovič
1. februar 2020 | 7:21:00

Pisalo se je leto 1990, ki je bilo še precej oddaljen od kakršnekoli električne norije, kakršno poznamo danes. Pri Fiatu so tistega leta na trg poslali elektrognano različico Panda Elettra. Ta je bila v proizvodnji vse do leta 1998, a so bile prodajne številke ves čas precej pod povprečjem. Pretežno zaradi dejstva, ker je bil avto opremljen z elektromotorjem, ki je razvijal le toliko moči, da je avto dosegel najvišjo hitrost 70 km/h, prevozil pa je okrog 100 km. Precej časa je zahtevalo tudi polnjenje (od 8 do 10 ur), a še bolj kot to, je na prodajo te vplivala visoka cena. V Italiji je bila postavljena na takratnih 25 milijonov lir (osnovna je stala okrog 10 milijonov lir).

Za potrebe obiska takratnega papeža Janeza Pavla v Španijo, so izdelali poseben Papamobil na osnovi Seat Pande. In to samo zaradi dejstva, ker njegov posebej predelani Mercedes 230G, zaradi dimenzij, ni mogel zapeljati na stadiona Camp Nou in Santiago Bernabeu, kjer se je papež srečal z verniki.

Abarthov škorpion se je na Pandi pojavil samo enkrat. In še to samo na Seatovi Pandi. Ta je imel na sebi popolnoma enako preobrazbo kot takratni Autobianchi A112, kar je pomenilo, da je motor Pande pod pokrovm razvijal za tiste čase magičnih 60 konjev.

Zadnji primerek Fiat Pande prve generacije je bil medijsko zelo potihoma izdelan 5.oktobra leta 2003. To je bila izvedba 1100 Young v rdeči barvi. Od takrat dalje je proizvodnja Pande zapustila Torino (Mirafiori) in za drugo generacijo izvajala na Poljskem. Tretja generacija Pande je spet dobila priložnost domače proizvodnje.

V okviru svetovnega nogometnega prvenstva leta 1990 v Italiji, so se pri Fiatu, poleg posebne »nogometne verzije« Pande, v javnosti pohvalili tudi z nekaj primerki Pande zgoraj brez in s platnom namesto strehe. Za preobrazbo te, so poskrbeli pri torinskem podjetju Maggiora, ki je med drugim skrbelo za proizvodnjo Fiat Barchette in Lancie Kappe Coupe.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija