Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Aktualno   |   Update
Na obzorju združevanje dveh velikanov
Kot vse kaže, bomo kmalu dobili navezo FCA in Renault, kar pomeni, da nastaja super koncern, večji od Toyote in Volkswagna. Da se v tej smeri nekaj dogaja, so danes zjutraj uradno potrdili pri francoskemu proizvajalcu.
Artur Švarc
26. maj 2019 | 20:52:54

Danes zjutraj se je sestal Renaultov upravni odbor in odločal o povezavi s FCA. Pretresi v avtomobilskem svetu zahtevajo od proizvajalcev, da iščejo strateška partnerstva za zniževanje stroškov in skupni razvoj novosti kot sta elektrifikacija ali avtonomna vožnja.

Pogovori Fiata in Renaulta potekajo že nekaj časa, so pa v zadnjem tednu zares intenzivni, vse skupaj pa je zavito v tančico skrivnosti. Fiat se je sicer pogajal tudi s PSA, rezultatov pa vsaj za zdaj ni.

Naveza Renault-Nissan letnio proda nekaj več kot 10 milijonov vozil in si vrh praktično deli s Volkswagnom, na tretjem mestu pa je Toyota. Če se bo zares zgodi še FCA, bo ta številka pomenila, da imamo novega velikana, ki letno proda več kot 15 milijonov vozil.

FCA v zadnjih mesecih pospešeno išče partnerja, prvi mož Fiata John Elkann pa je v zadnjem letu večkrat obiskal Pariz. Na drugi strani se pri Renaultu ubadajo s svojeglavimi Japonci, Nissan je pred meseci tudi uspešno obglavil prvega moža koncerna, Carlosa Ghosna. Strasti na osi Pariz – Japonska so se v zadnjih tednih umirile z izmenjavo Bollorea in Saikawe v obeh upravnih odborih.

Renault, Nissan in Mitsubishi so kot rečeno lani prodali 10,76 milijona vozil, s FCA pa prihaja nova skupina premium znamk kot so Jeep, Maserati, Alfa Romeo pod isto streho kot Infiniti.

FCA išče partnersko navezavo že vse od formiranja 2014, pod katerega se je podpisal pokojni Marchionne. Marchionne je nekoč dejal, da proizvajalci pokurijo 2 milijardi evrov vsak teden zaradi stroškov, ki bi si jih lahko delili. Marchionne je takrat imel navezo Renault-Nissan na drugem mestu po prioriteti, General Motors kot prva izbira pa je sodelovanje zavrnil.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
macolar
Kaj Renault zdaj pobira vse možne sirote ki so tik pred propadom? Fiat že dolgo več ni privlačna znamka, oživitev Alfe Romea je podobno kot oživljanje 20 let starega trupla, Jeep je edini ki beleži rast prodaje. Da spravijo Fiat nazaj v pogon bojo potrebni megalomanski stroški, kajti trenutni dizajn in paleta nista konkurenčna.
26.5.2019 21:27:29
2fast4y
Fca je trenutno poleg audija edini avto brand brez minusa v prvem semestru...macolca tablet vzet pa spat....
27.5.2019 0:28:07
milky
Mislim, da ima smisel tale združitev ... na prvo žogo ne vidim veliko kanibaliziranja , se pa Renaultu odprejo vrata v USA in Južno Ameriko ter Infinitiju premium platforma, Fiatu pa elektrifikacija, platforma za mali avtomobil ( Clio - Punto ) in denar za razvoj ...
27.5.2019 8:14:00
Macolar
2fast4y, a zato so odpuščali in premeščali delavce, zato ker imajo fantastično prodajo? Je pa res možno da ni minusa ker tud razvoja ni. Nvm pa kaj še delaš tu, še nisi zamenjal Browna pri Mclarnu?
27.5.2019 8:35:55
jjs
V današnjem generičnem avtomobilskem svetu bo itak počasi vseeno ali imamo 100 ali 10 ali pa 2 proizvajalca, vsak z 20 blagovnimi znamkami, ki se med seboj ločijo v marketinškem pozicioniranju in dodanih/odvzetih OEM komponentah, v kakšni globlji vsebini ali, bog ne daj, dizajnu, pa komaj kaj. Kdo lahko loči Fiat Tipo od Ford Focusa na razdaljo 100 m?
27.5.2019 9:17:17
1-2-3
Meni recimo je naveza Renault-Nissan všeč, ker se mi zdi, da sta imeli kljub sodelovanju vsaka svojk “vizijo” oblikovanja, vsaka znamka samosvoj dizajn tako zunaj kot znotraj, tudi po opremah niso bile samo kopije... Kaj pa si mislim glede združitvije s FCA... ne vem, če bi se to zgodilo še začasa Ghosna bi biu veliko bolj optimističen, res bo skupina potrebovala nekega novega vodja z vizijo in karizmatičnostjo, da bo uspel to popeljati naprej...
27.5.2019 10:14:11
2fast4y
Macolca na tvoje butaste in primitivne komentarje ne mislim odgovarjati....pa lep dan!
27.5.2019 11:23:48
etilometer
Fca je znamka ki pod streho skriva poleg nemške trojice največ znanja avtomobilske industrije, kljub ne najboljši prodaji alf in maseratija. Renault bo imel tukaj platformo Giorgio, ki je top plus vrhunski motorji. Fca pa električna vozila. Ti macolar tudi ferrari je pod fca in ravno znanje ferrarija je pomagali narediti Alfo giulio/ stelvio avto ne neko igračko s telefoni ampak avto, ki se pelje boljše kot nemški avti za 100.000€. Če bi bil fca taka sirota se Nemci ne bi v preteklosti zanimali za njih. Združitev bo prava stvar, predvsem zaradi prodaje.
27.5.2019 12:21:00
matt0
Ferrari pa ni pod FCA. Naložbe se ne ocenjuje po tem, ali se avto pelje dobro, ampak po tem če je znamka dolgoročno profitabilna. FCA verjetno ne bo
27.5.2019 12:58:24
Alfafil
Kako se avto pelje, bo vedno manj pomembno, žal. Dinozavri umiramo.
27.5.2019 15:54:54
FastEddy
Jaz si bom sam avto naredil...
27.5.2019 16:20:37

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija