Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Kako bodo slovenski zdravniki na URI Soča sodelovali s Toyoto
Toyota je ena izmed redkih avtomobilskih znamk, ki se poleg osnovne dejavnosti, močno udejstvuje na področjih, ki vedno niso medijsko izpostavljena in spadajo v kategorijo družbene odgovornosti. Tako so se na primer prepoznali v tesnem sodelovanju z Univerzitetnim rehabilitacijskim inštitutom Soča, kjer med drugim izvajajo celovito rehabilitacijo za udeležence prometnih nesreč, da bi se tudi z vožnjo avtomobila ponovno vključili v družbo.
Peter Pirkovič Peter Pirkovič
5. junij 2019 | 6:57:47

Zgodba se je začela odvijati že pred časom. Toyota že nekaj podpira uspešen projekt Heroji furajo v pižamah, prav tako so se povezali z družbo BFD, ki je razvilo posebno ročico, namenjeno invalidom-voznikom, na globalnem nivoju podpirajo paraolimspijske igre, zadnje, morda celo zelo pomembno sodelovanje pa je temelje postavilo, ko so predstavniki URI Soča in Toyote odpotovali na Japonsko, z namenom poiskati stičišča sodelovanja pri izmenjavi strokovnega kadra, pri raziskavah in razvoju robotiziranih terapevtskih naprav. 

Pomembno je vedeti, da URI – Soča namreč v sklopu službe za raziskave in razvoj, vodi in izvaja raziskovalne projekte s področja razvoja rehabilitacijske robotike ter pri tem aktivno sodeluje z gospodarstvom. Toyota Slovenija je podprla URI - Soča pri povezovanju s Toyotinim centrom za razvoj robotike - Toyota Partner Robot (TPR), ki so specializirani za razvoj in proizvodnjo naprav za rehabilitacijo pacientov po poškodbi ali bolezni za povrnitev boljše mobilnosti. Obiskali so tudi Fujita Medical University, kjer je vzpostavljen visoko tehnološki in napreden rehabilitacijski center, ki sodeluje s podjetjem Toyota pri razvoju robotiziranih naprav za področje rehabilitacije. V sklopu obiska so predstavniki URI - Soča in Fujita univerzitetnega kliničnega centra zaznali možnosti za sodelovanje na področju izmenjave znanja in povezovanja na področju rehabilitacijske robotike. Za mesec avgust je tako predvideno, da bodo Slovenijo obiskali vodilni predstavniki Fujita Medical University. Takrat bosta podpisana tudi dva dogovora o sodelovanju. Prvi podpis bo med Fujita Medical University, URI – Soča in Toyota Motor Corporation na področju sodelovanja pri razvoju rehabilitacijskih robotov. Dogovor o sodelovanju pa bo avgusta podpisan tudi med Fujita Medical University in Univerzo v Ljubljani, s katero URI – Soča tesno sodeluje v okviru skupnih raziskovalnih programov (predvsem z Medicinsko fakulteto in Fakulteto za elektrotehniko). Pri celotnem projektu je in bo imel svojo vlogo tudi japonski veleposlanik v Sloveniji, Masaharu Yoshida.

Na posebni tiskovni konferenci so predstavniki URI Soča med drugim spregovorili tudi postopkih, ki zadevajo vključevanje invalidov v promet. Vodja posebne ambulante za invalide dr. Rajmond Šavrin, ki odloča o tem, ali bo nekdo s poškodbo hrbtenjače ponovno lahko sposoben voziti, pove, kako pomembni in natančni so takšni postopki. Seveda, se vse začne pri vlogi na katerikoli upravni enoti, ta pa kasneje pride k njim v odločanje. Za kandidata, ki pride prvič k njim ali zgolj za namenom podaljšanja vozniškega dovoljenja, se najprej natančno seznanijo s celotno medicinsko dokumentacijo, opravijo testiranje na simulatorju za psihofizične sposobnosti, hkrati pregledajo tudi vidne sposobnosti in po potrebi opravijo še nevropsihološko testiranje. Končni preskus celotnega postopka pri njih, je vožnja na poligonu oziroma v realnem prometu. 

V ta namen so pri Toyoti Adriji URI Soča podarili hibridnega Aurisa z vgrajeno BFD ročico (slovenska inovacija) oziroma prilagojeno za voznike z gibalnimi omejitvami. Projekt je sam po sebi k sodelovanju pritegnil tudi AMZS, ki ima kot edina organizacija v Sloveniji avtošolo za invalide in primeren poligon na Vranskem, kjer kandidati za vozniški izpit s predelanim avtomobilom znanje še dodatno pilijo.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
Jon
Zadnja slika...lol...mami,mamiii,lej kje sediiiim...kaj je tu tolk smesno?
5.6.2019 7:22:31

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija