Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Aktualno   |   Prvi vtis: Volkswagen ID.3
Električna prihodnost Volkswagna v Ljubljani
V zadnjih dneh so vsi tisti, ki so se pred nekaj meseci postavili v vrsto za novega ID.3, končno od blizu spoznali električarja, s katerim nemški proizvajalec vstopa v novo tretje obdobje. Pobliže sem si ga ogledal tudi sam.
Peter Pirkovič
5. december 2019 | 11:29:00

Tako kot je v Volkswagnovi navadi, v promocijo novih izdelkov namenjajo ogromno pozornosti in denarja. In pričakovano je bila tudi slovenska predpremiera organizirana na zelo visokem nivoju. Z ID.3 po aferi z dizelskimi motorji vstopajo v novo ero, a čas in trg bo pokazal, kako dobra je bila odločitev za popolno preobrazbo. Cilji so jasno začrtani in kot vselej zelo resni. Do leta 2025 Volkswagnova strategija predvideva milijon prodanih električnih vozil po vsem svetu. V tem času bodo pred kupce pripeljali še številne nove električne brate, ki so in še bodo izdelani na novi modularni platformi MEB. Prihodnje leto bo predstavljen ID.Crozz, leto kasneje se mu pridružuje ID Vizion, leta 2022 pa bo čas za ID.Buzz. To isto platformo za razvoj električnih vozil uporabljajo tudi druge znamke pod koncernsko streho VW. 

Presenetljivo prostoren

Volkswagna ID.3 sem v živo prvič videl prav na posebnem dogodku v studiu Viba filma. 4,26 metra dolg ID.3 je oblikovno v koraku s časom, a hkrati so na njem zelo jasno opazne oblikovne sorodnosti z ostalimi Volkswagnovimi brati. Zelo očitno se od tradicionalnega oblikovanje ID.3 še najbolj odmika zasnova potniške kabine oziroma voznikovo delovno okolje. Volan, digitalni merilniki, velik osrednji zaslon na dotik in tu se zgodba konča. Nobenih dodatnih gumbov ali stikal. Po vzoru Teslinih modelov. Kako deluje multimedijska vsebina ali kako so videti digitalni merilniki in kakšna je njihova vsebina, žal nisem mogel preveriti, saj so nas predhodno opozorili, da gre za predserijski primerek in da njem ne deluje vse tako kot bi moralo.

Prostora je presenetljivo dovolj tako na sprednjih sedežih kot na zadnji klopi, kjer ostane celo nekaj centimetrov odvečnega prostora za kolena. Pri Volkswagnu pravijo, da je po prostorskem udobju primerljiv s Passatom. Prtljažnik meri vsega skupaj 385 litrov in ponuja še dodatno skrito odlagalno mesto, vse skupaj pa bo zadostovalo za osebno prtljago potnikov. Zanimiv podatek, ki so nam ga postregli na predstavitvi. V primeru izbire ID.3 z največjo baterijo, bo avto uradno homologiran le za štiri osebe. Vsi ostali imajo na voljo pet registriranih sedišč. Za razliko od večine ostalih električarjev, ki so danes v ponudbi, ima ID.3 postavljeno vtičnico na desnem boku, kjer je pri ostalih avtomobilih loputa za polnjenje z gorivom.

Cene so za zdaj okvirne 

Kot smo že zapisali pred nekaj meseci, ID.3 bo na voljo s tremi različnimi stopnjami zmogljivosti baterij (45, 58 ali 77 kWh), kar po tovarniških podatkih pomeni doseg od 330 do 550 kilometrov po WLTP lestvici. Šele v januarju bodo objavili nekoliko bolj konkretnejše tehnične podatke in končno določene cene za naš trg. Za zdaj velja, da bo cena ID.3 First Edition v osnovnem paketu na voljo za okrog 40 tisoč evrov, s paketom Plus 46 tisoč evrov, medtem ko paket Max prinaša okvirno ceno 50 tisočakov. V to ni všteta subvencija države, ki je za zdaj določena na 7.500€. Pri tej izvedbi bo v osnovnem paketu vključen navigacijski sistem Discover Pro, 18-palčna aluminijasta platišča, glasovno upravljanje, medtem ko so LED matrični žarometi, kamera na zadku in 19-palčna platišča rezervirani za srednji paket opreme. Najbogatejša izvedba ID.3 vsebuje še 20-palčna platišča, panoramsko strešno okno, Beats ozvočenje in sedeže z masažno funkcijo. 

Tovarna v Zwickau v prvem letu z omejitvami 

Nemški proizvajalec je posebej za omenjeni model in vse tiste, ki še sledijo, popolnoma preuredil tovarno v Zwickau, katere letna zmogljivost bo znašala okrog 330 tisoč vozil. A v prvem letu so napovedane omejitve, kar je razvidno tudi iz besed Marka Škribe, ki je v Sloveniji odgovoren za prodajo Volkswagnov. Od prvotnih želja, ki so zajemale 700 avtomobilov, so v tovarni slovenski izpostavi odobrili kvoto za 400 primerkov novega ID.3. Ker ta k nam zapelje šele v sredini prihodnjega leta, gre sklepati, da bi letno lahko prodali skupno 800 vozil. Sliši se tako rekoč odlično, a to je teorija. V praksi bo slika lahko drugačna. Od maja, ko so prvič uradno napovedali prihod novega modela, so do zdaj so zbrali 140 naročil preko spleta. Te, ki so sicer vplačali začetni predujem v višini 500 evrov, še ne gre uvrščati med kupce, saj bodo šele februarja prihodnje leto uradno povabljeni k trgovcem po Sloveniji, kjer bodo dobili v podpis pogodbo.

Posted by Avtomanija
Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
milky
50.000 EUR ????? Ali se ni govorilo o ceni, ki bo primerljiva dizelskemu Golfu ??? Ali to pomeni, da bo dizelski Golf tudi 50.000 EUR ? Ne morem reči, da bi me začudilo ...
5.12.2019 13:39:01
alfafil
No, začetni model naj bi bil cca 30 000 minus subvencija. Kuferang bi lahko bil večji. Era EV še ni prišla in jaz bom zagotovo še počakal.
5.12.2019 15:20:12
klemens
Grem malo pogledat za novega dizla.
5.12.2019 16:48:19
2fast4y
Dokler se bodo na domači vtičnici filali po 20 ur in bo domet v realnosti polovičen jih bodo kupovali samo bedaki...en malo večji zastoj ali karambol na obvoznici ali avtocesti pa naj si bo v poletni pripeki ali mrzli zimi pa boš že odšteval minute in menjaval gate...ne hvala.
5.12.2019 18:52:52
7even77
Hja, za 1st Editiona so obljubljali neko privlačno ceno, kaj bo na koncu res, pa vidimo kmalu. Vseeno mislim, da bodo resni začetki morebitnega lastništva kateregakoli EV-ja, ne le Volkswagnovega, precej negotovi in težji, kot bi si kdo želel... Diesel Golf seveda ne bo dosegal cene 50-ih tisočakov (se ji pa , kot GTD z obilo opreme zna približati!), jo bo pa izvedba "R", ki le-to lahko že ta hip lepo preseže.
5.12.2019 19:29:30
IcEmAn
Ah, ponavlja se ista zgodba kot pri Tesli 3 kot o ful dostopnem električnem avtu z dokaj solidnim dosegom. Realnost pa vidimo, kakšna je.......
6.12.2019 8:31:56
7even77
Hja, nemara bo tole kar res.
6.12.2019 9:29:35
alfafil
Golf 8 dizel v Nemčiji od 29 000 naprej. Evo odgovora, kaj so mislili s tem, ko so napovedali EV ID3 za ceno dizla.
6.12.2019 9:46:37

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija